July 01, 2004

Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

Perasaan marah ku membuak2 ketika ini..insan yang ku lihat sejak 3 thn lalu tidak ku temui..ini mungkin pertemuan yang ke-3 sepanjang hidup ku..sejak 3 thn lepas kami mmg selalu bertemu bersama 2 lg rakannya..tp tahun nie aku kecewa..sesungguhnya amat kecewa..sedey pon ade..sb dh lama aku tunggu dia nih..tp mlm td x dpt jumpe..x de jodoh kot? aku mmg benggang giler sb dh janji nk jumpe dia mlm td..ingatkan leh la jumpe n bermesra cam dulu..hampehhh! akibat terlampau ramai sgt org kami tdk dpt berjumpe..dh lh dia jauh nun d sinun..d kota london...aku lak kat mesia..mmg lh jarang dpt jumpe itupon nk kene tunggu sequel yg selanjutnya...mana leh tahan..aku tk sabo nk tgk sequel yg seterusnya,

Oh, Harry Potterrrrrrrrrrrrr....i need u here!

hampeh arrr..smlm harry potter dh tk main lg kt panggung..boring..benggang..sedey..n bermacam2 lg perasaan aku tika ni..aku ttp nk tgk dlm panggung tp terlepas..abeh cite! aku tk penah miss sejak dulu..w/pon dh last minute tp aku ttp dpt tiket..w/pn terpksa tgk kt klcc yg jauh tuh...demi harry potter, aku turutkan hehehehe..ingatkn klau dh tk dpt 'romen' ngan harry leh tuko ngan 'spiderman 2' malangnya..film tuh pon laku giler..tiket yg tinggai mlm td kul 12.55..pukul brapa nk blk kalu tgk? dhlh g ngan cik kuntum..semua ppuan..bahaya la nk tunggu sehingga 2 pg..so, dgn sedeynya kami mengambil keputusan main bowling..nasib ttp tk sebelahi kami..UPM tgh buat tournament..jd no lane yg free mlm tuh..so, aku amek keputusan tanya insan katun tuh...w/pn aku tau dia tgh benggang giler or no mood..beranikan diri dial no dia..nsb baik mood dia dh baik so aku tanya camaner nk g south city plaza kat seri kembangan..insan katun tuh pon kasi tau aku..tp setelah berbincang ngan cik kuntum..kami tk g memane pon kecuali menambahkan berat badan..mkn kfc kt situ je..pastu blk umah..lepak dpn longkang parking..borak2..naik atas, tgk fil RAAZ sat, pastu tido..hampehhhh!!!

bila dh sayang..pe2 pon leh terima je,tp perlukan perubahan..masa aje yang akan tentutkan..

No comments: