July 29, 2004

Kembali mengganasss...


Amboit..sejak 2 menjak nih bkn main mengganaih lagi bebudak umah menyerang akunyer blog..cam x de keje lain je..memanjang dok sakat aku..menci..menci..menci..aku menci semeni..wachaaaaaaaaaaa..amek nih..dush..dush..debek..dumdang dung..jatuh gak ko semeni heheheheh..bkn senang nk menggalahkan semeni nih..sat2 agi kang aku lak yang terdudok kat sini..akibat tendangan ala cipan de marco micheal..watak utama katun ujang tuh le..akekekekek..iye tk ngenit..ko kan suke katun tuh! Skang nih aku boring gak..keje ade..hampir siap tp dokumen yang aku simpan tuh ilang lah pulak..iyolh, dok smlm mengemas2 terus ‘terkemas’ aku nyer paper MAPEN..mati aku kalu tk jumper maklumbalas tuh..giler kene marah ngan en.Mnn..garang dia tu siotttt..org panggil harimau berantai..entah kt mane rantai nyer pon den tak tau..tp mmg dia tegas+garang+fussy=mengado2nyer org tue..akekekeke..gelak-gelak juga..aku kene carik gak mende tuh..penting..dokumen rahsia..maklumbalas jemaah menteri..mampus kalu tk jumper...ko gelakkan aku ye cik kuntum? Meh sini, aku luku skali...meh..meh...

Yati skang tengah cuti sakan le gamaknyer..boss dia outstation kt terengganu..tentu rilek giler..kalu tak- “yati..nasib baik awak ade..saya tk boleh buat keje tanpa awak”..fuyooooo...boss bergantung keje ngan PA..tak sangka Yati..terror sungguh ko wat keje..akak kagum sungguh ngan ko!..skang nih yati selalu balik awal..kagum aku!..dulu selalu balik kul 10.00 mlm tp aku tk penah mkn belanja OT..bknya manyak aku nak..cume ais-cream sebatang je..bkn manyak pon, kedekut!!

‘Abang’....’abang’....ishk..iskh...iskh..’abang’..
semakin gindu lak aku kt dia..baru je lps gayut..tp masih ghindu lagi..dia pon same hehehehe..sms asyik kate ghindu je kat aku akhir2 ni..dulu berlagak sakan..nk tunjuk macho tk berperasaan..skang dh tuko mamat jiwang lak..betoi la kate owang..cinta itu bute n boleh buat kite penasaran..tk gitu cik kuntum?..nasib badan le..kt tepon romantik..kat luar cam plastik..wat badak je kat aku, hampeh!..tp pe2 pon aku cayang ‘abang’...rase cam nak geget2 je owang tua tuh..smlm rase cam nk majuk je ngan ‘abang’ tp tup-tup dia call memanjang..pagi sekali..petang sekali..mlm sekali..huh, mana tk cayor ati aku...biasele ppuan..cam kerak nasi.lembut gak akhirnya...tk jd nk majuk2...terus terperuk layan gayut ngan dia..segan aku ngan semeni n cik kuntum..kalu tk berapi2 nk majuk sehingga 2 minggu...hinga kes aya pon aku jd batu api..saje je nk menghangatkan suasana drakula ngan anak drakula tuh akekekekkee..sok2, jgnle dok ‘abang’ tiru..mampus aku!

Rase cam nk menganas semula je..nak tk nak? Nak tk nak?..tepon dh start ‘hot’ number skang nih- itulah ‘abang’..sape suruh..sape suruh cabar ayang?

No comments: