July 14, 2004

Selamat Hari Raya Abang...


MAPEN..MAPEN..MAPEN..MAPEN...MAPEN..itu je lh yg dok aku buat sepanjang ari nih..maklumlh tk lama lg kan kite nk mengalami perubahan KSP Rancangan Malaysia Ke-9 lak...tentulh org VVIP aku tgh fening giler buat formula baru utk meningkatkan mutu ekonomi n menjana negara dgn lebih bijak n 0 risk..jari jemari nih dh krem mengkarung dok menaip maklumbalas tp demi blog nih aku kuatkan gak otot2 nih supaya menaip..biasele nyahhh!..Pengarah aku lak dr minggu lps dok bz memanjang..effect nyer kat Kak Kiah, PA seksyen aku tuh..berlari2 cam explore race kt dlm office sendiri..tulh aku dh cadang kan agar dia beli je kasut roda RORINE yg aku jual tuh..tp tk mo..kang senang roller je dr pintu ke pintu utk panggil pegawai akekekekekeek!

below this is my parent..aku baru je scan ngan cik kuntum kt seksyen komputer..nasib baik tk de org..tkle segan sgt nk guna reta kerajaan nih, siap leh dgr staff ICT tuh berkaraoke lg..iyolh, smua on diet jd dr tido baikle diorg nyanyi lepaskan tension..terasa nk joint lak :p,ade lagi gambo aku yg dh scan tp man-man letakkn lh..kang org kate aku over possing, so wait for my next publish..tungguuuuu...emmmm..blog aku dh jd cam conference teman serumah lak..memanjang de je idea si semeni tuh utk memenuh kn blog aku yg kuit muit nih..tak kuasa akak nk layan nyah..merapu2 je bini si squirel squad nih..sakit perut aku gelakkan dia..tp pe2 pun mereka lh penyeri idup aku selain 'abang'..kegembiran bersama teman serumah kekadang boleh menyembuhkn luka or kesakitan jiwa..tak cayo tanya yati, kaunselor kt umah kami tuh..iyo...iyo, ko lh yati,abeh tuh sape lagi? takkan kakak tiri ko tuh..sayang akak!

i'm walking on air..cam lirik lagu..tp itulh yang terjadi kat aku skang nih..bile 'abang' beri je sms 'tuh'..aku jadi kelu n terperanjat..nasib baik tk masuk longkang..kalu tk abehle moto pck n mck bomba tuh..aku gak yg kene ganti! jadi pas aku tenang kan diri, aku jwb sesimple mungkin..lantas dia lak yg dok tanya jawapan aku..la, tentu lh aku tk cakap sb aku ppuan..lgpun aku nih jenis sukar nk percaya mende2 yg melibatkan perasaan tp bile dh ditanam n disiram ari2 lelama dia jd pokok gak kan? aku no komen..pe2 pon aku serahkn pada Yang Maha Kuasa...kerana Dia lebih tahu siapa utk siapa..i just sit n watch!

yang penting aku sronok sb dikelilingi oleh insan yang sudi menyayang diri aku seadanya..no guarantee but will alwys there for you all buddies..that's my promise!


abang, lilin tuh dh dinyalakan...

No comments: