July 08, 2004

Opocotttt mak ko....!!!

Kalu kami ber4 or ber6 naik bas nadi putra tuh mmg kecoh..hahahahaha, pepagi bute dh buat lawak cipan..aku,cik kuntum, semeni n aya..tuh blum + si yati lg..tentu havoc giler kalu suku kaum nih berjumpe..ketawa tk abeh2..naik benggang 'musuh' ketat semeni kt dpn kerusi tuh..siap mengomel,luku pala kang baru tau..:P,ari nih cik kuntum buat lawak..nasib baik tk jatuh ataih lantai bas..iyolah,bas tuh skit nyer konar..dia lak dok tgh gelak sakan ngan semeni..luar kawalan lah tuh..hampir2 jatuh..tp mck tuh teror..almaklumlh dh hampir seminggu naik bas..leh le kontrol anggun, tk jatuh!aku ngan aya kt seat sebelah sehingga nangis dok gelakkn diorg ber2..antara blok B5 ngn B6 mmg jauh berbeza..aku ngan aya=blok B..semeni ngan cik kuntum=B6..tuh yg dok havoc giler tk abeh2...abeh eyes shadow aku dok gelak kn diorg ber2..berayo mate..hampehh..ari nih cik kuntum ade lunch..siap pakai berende die nyer skit..cam secreto ai mor..hehehehe,seksi cam maria clara beb!kalu tk dpt tkp jerung kat hotel tuh, tk taulh teman..buat rugi mekap je...hehehehehhee..chayuk cik kuntum..chayukkk!

mingu nih nk blk umah untie kat seri gombak ngan cik kuntum..iskh..iskh..bangkrap teman dok bayo tambang hehehehe..tp sb nk kayo, aku deq kan je..kuar skang, later can receive more, who know's..rezeki memasing..aku nk gak buat umah kat scotland..hehehehee,skirt man!bile le baju aku leh siap nih? aku dok tempah 4 psg ngan tukang jahit lama aku..sape lg kalu tk kwn baik aku, si jue tuh..katenya dia leh cuba siapkan dlm 2 psg minggu nih..aku dh tk sabo nk pakai baju baru nih..bln dpn nk tempah lagi 4 psg seblm raye..hehehehe..itu janji aku ngan yati bln dpn di samping nk kumpul barang elektrik slow2..senang kalu dh kawen semua barang ade..macam2 ado..tp sampai la nih aku tk receive pe2 pon dr dia..aku try call n msg tp tk dpt balasan pon..aku dh cemas nih, kot mende2 jd kat dia..bimbang aku!jue tuh baru je kawen..darah manis..lak ni kt tv berlambak x-siden berlaku..kete ngan lori lah..lori ngan kete or moto ke..sb minggu lps dia blk umah kt bentong ngan suami dia..tuh yg aku dok pk negatif je..biase le, dr 10 perkara-9 akan jd negatif..tk gitu cik kuntum?

perut lapo nih..blum mkn lg..minggu nih aku tgh giler mee kary cafeteria kt sini..iskh, godaan kuat sgt..smlm baru je jogging n walking ngan cik kuntum n semeni-nk exercise skit..siap berebut buaian ngan bebudak kecik kt tmn tuh..hehehee, mck mmg suka naik buaian dik..so, setakat gado2 ngan bebudak tuh perkara biase :P bak kate omputeh-1st come 1st serve!..kalu tk turun byk pon kg..at least look nice wearing kebaya or tight cloth hehehehe..nk menarik sikit mamat2 bomba kt sini..kuar gak lh peluh tuh..lega, diorg nk g jogging or walking..ade kawan n semangat skit nk buat..at least sblm raye nih aku dpt lek figure tuk tatapan sedara mara di pg aidilfitri, perasan makcik nyah!!!

perlu ke aku teruskan, or kene pk smula kerana pas nih kalu dh melangkah cannot turn back!?

No comments: