July 22, 2004

Kain..kain..kain meh lh beli!

bermacam2 kain aku beli..aku joint venture gan kak izan buat perniagaan kain pasang..iyolh, nak menambahkan income..nk kawen akekekekekeke!..cadangnya nk jual untuk hari PUSPANITA sok..23hb, tp budok2 umah dh belasah dulu..pilih kain yg diorg berkenaan..terutama ratu kain pasang yg amat ghairah membeli iaitu Miss Yati 'Bobblita'..roboh le lemari budok bertuah tuh..yati..yati..iskh...iskh...4 pasang eko amek!..tp tk pelh, at least kain dh laku...tokey beso aku tuh nk g beli kain lg petang nih..bz sungguh aku le..sok nk berjual..lusa nk g Port Dickson utk camping n majlis barbeque..penat siottt..bleh ke aku bertahan..takut2 mlm kang 'abang' datang lak..dating..tido lambat lagi..mlm td x dating bab 'abang' ade meeting ngan group "Cellfood"..jualan langsung..aku invite 'abang' perkenalkan produk baru tuh..jd kitaorg 1 gerai jelh..hehehehhe, sebelah menyebelah je..dokat..bleh la cik kuntum cuci mata nengok 'shah'..bab mamat mulut lebo tuh pon jaga kedai dari pagi..dia tk keje mlm tuh..hehehheee, the moon wil drop from the sky ek?

mlm nih nk wat kueh n tolong cik kuntum..dia pon niaga gak..tp meja lain..sebelah,tk byk nk niaga..ade le 4-7 jenis kuih..kalu jadi..but insyaAllah, musti jadi..kitaorg buat kuih simple2 je..senang, tp sodap di mkn begitu saje..akekekekeke..mmg penat giler le aku skang nih..mana nk kejo order bebrg..mana nk prepare utk kelab steno..mana nk prepare utk barbeque nite lg..bab tuh le aku amek cuti ari sabtu n senin, utk berehat..nk tido smpai kul 5 ptg..heehhe, skang nih aku n bebudok umah ligat dok carik duit..wat perniagaan kecil2lan..aku wat kasut gak skang nie..MISS RORINE heheheh..dulu wat ngan mck aku tp skang 'abang' nk jd partnership aku..kami nk bergabung utk masa depan yg cemerlang,terbilang, gemilang....semoga impian utk menjadi orang 'senang' tk perlu kaya-raye..akan tercapai, insyaAllah

kain..kain..kain, mehlah beli kain nih, wat baju raye hehehhe...

No comments: