July 09, 2004

I'm walking on air.la..lala...la..laa!

cik kuntum ngan semeni buat lawak cipan lg..penat aku tahan gelak sb patners aku,aya dh gi P.D. utk uruskan Seminar ISO 2000..sesambil amek udara segar atau keluar dari pejabat..kene le aku gelakkn diorg sensorang..semeni siap jeling kat 'musuh ketat' dia..tp tak gak diluku pala minah tuh akekekekee...buat semeni..buat semeni, chayukk!!

sejarah telah tertulis mlm td..akhirnya aku merasa gak pengalaman itu, gementar beb memula tuh..tp akhirnya relak je,cool dude! kalu org lain leh buat aku pon leh gak, tk gitu cik kuntum? akekekekee...pe2 pon aku akan gelakkan diri sendiri dulu..tk sangka..hahahahhahaa! bebudak umah tentu gelak sakan kat aku, ida n kery siap tunggu, nk tengok aku..relak arrrr, lelama biase le beb!..sat agi nk ikut cik kuntum balik umah k.zhu..lepak2 sana lunch nih..kul 3.00 kang blk lah opis...seperti biase,gomen!...best giler lagu 'berhenti mengharap' nyanyian sheila on 7 nih...alunan piano nye sungguh mengasyikkan...giur bangat gue dong! lagu nih menusuk terus tepat kt ati aku yg jiwang nih..:P,idea pon mencurah2 nk ditaip kt pc nih..tuh aku dok buat sajak kat bwh nih..korang dh bace? pe pendapat? ok tk? hehehehee..aku dh send kat melayu.com..tp lum appears kt karya dia lg
biasele..kene tapis dulu...so, realplayer kt tmpt aku dh cam cd rosak..dok play lagu tuh je lh..penat si duta nih nyayih akekekekkeeee!

mak oit..comel giler si naqib..pala pon dh tk lembek cam dulu,keras..n he look so cute rite now..fair n pipi nyer yg tembam cam katun tweaty..nmpk panjang je, baru nk masuk 7 bln..pastu buat pe2 pon dia look cool je..aku romen2 pon tk kisah, diam je mamat tuh..akekekeke..siap leh tido kat aku nyer bahu, terasa cam anak sendiri lak..emmm, aku cakap gak kat k.zhu yg yati nk pesan karipap sebanyak 100 biji...sok yati nk bwk ke ofis, ade jamuan utk steno di parcel d..nk buat sendiri dh tk sempat, penat lak tuh..maka dengan izin berwali ijab bersaksi..aku tmpah lh karipap k zhu,sonang!

aku akan pulang pada yang setia menyayang...

No comments: