June 30, 2004

Waaaaaaarghhhhh...Harry Potter dh abeh kt panggung!!!


tension nyer aku...harry potter dh tk main kt panggung lg,arrrggg!..hampeh,aku dh lama ngidam nk tgk..abeh tuh terpaksalh nengok spiderman 2..tk suka! aku ghindu bangat ngan harry potter..cite dh lh best giler..effect lak magic memanjang..sronok!..tp dh tk de rezeki, camaner nk buat? nk g klcc jauh sgt..mana ade ERL memlm bute..last trip pon kul 12.00..tkkn nk tido hotel? pastu pg baru dtg keje?..penat giler makcik tau..cik kuntum kite nk tgk harry gak..camaner ek? nk suroh beli cd kang tk pueh ati..blur or sound tk baguih..tentu sb film tuh dh kuar awal2 cuti sekolah..jd time tuk tayangan bln nih dh abeh, aku gak yg rugi!

Nk tgk harry potter gak...nk tgk harry potter gak..harry potterrrrr!!!

Aku rase cam badan dh makin tembam lak..kak izan pon dh sound nampak lebar muka aku..nih yg bimbang sgt..berhempas pulas aku dok kuruskan bdn..diet giler2 n memacam lg aktivit yg tk terpk dek org waras..aku dh buat..tp senang sgt nk naik badan nih..iskh..iskh..ishkkk..nk kate senang ati tk de la..tk kaye2 gak..susah ati lg ade le..boring arrr..nk turun kn berat badan lg tp banyk sgt godaan dr insan2 yg suka mengusik aku nih..aku kene blk rutin asal..not eating rice n only eat bread n non fat food..tp mende tuh lh yg payah sgt nk dikurangkan...skang ni aku dh start mkn ice cream..fav food aku tuh..ade le dlm 4 kali dh..ishk..iskhhh..pening arrr!

tengahri nih nk gi Anjung ngan kak Kiah..nk bayo bil elektrik..takut kene potong..kang terpaksa pasang lilin insan katun tuh..abeh licin..bila smua bil dh bayo senang ati aku..tk de le nk bimbang2 lg..tuan rumah pon nk dtg dlm minggu nih..tp aku nk g amek order2 kasut kt Long..penat arrr..tp nk buat lagu mane, demi pelanggan2 tercayang..ku turutkn jua!

lelaki pon ade time tk de mood gak ke? heran...

No comments: