July 31, 2004

Cik Kuntum tido dlm senyum...

aik cik kuntum..gumbira nmpk? 'diatas bumi ini ku berpijak..ku bahagia'..hehehehe..nmpk gayenye lagu melly goslow nih akan berkumandang minggu nih..entah2 heavy lg kot ujung minggu nih?..sape tau..skang nih cik kuntum dh tersenyum lebo..iyolah, dh terkena virus dr.mulot lebo tuh..pasangan senyum ala2 colgate..akekekekeke..smlm kantoi ngan aku ek?..oooh, g makan malam sesama ye? awat tak ajak? leh je joint sekali..ok..ok, phm le..tk mo kitaorg kaco daun kan..kan..kan..aku phm tuh cik kuntum bab aku dh alami so, buatlah mende2 yg patut ek...kami ber2 tkkan masuk campur kecuali..siaplah korang pas nih..kene usik 24 hrs..dulu ko wat aku cik kuntum,skang turn ko lak..the bell rang..the bell rang! skang nih pon cik kuntum dh mls isi blog..maklumlh tgh angau ngan mamat mulut lebo akekekeke..siap puji mamat tuh hencem lagi..tu le dulu kate mulot lebo..lebih muda dr diri sendiri..tp skang sape yg angau? cik kuntum jugak!

pepagi ni aku isi blog..bab pasni nk wat episod 'jejak kasihan' kat maklumbalas jemaah menteri yg smlm ilang tuh..tk jumpe2 lg tau..aku pon fengnin nk carik kat ner..'kwn' baik aku tuh lak dh start memonteng semula..susah arr skang nih..aku dh tk leh cover dia..asik2 ponteng keje..dulu aku rase kasihan gak ngan dia nih tp kalu dh melibatkan masalah displin..itu salah,setakat punch kad boleh le lagi..tp kalu the whole day tk dtg keje, parah!..si syidah nih wat keje cam compeni bapak dia je..arinih pon ppuan tuh x datang..iskh..iskh..lelama nih boss musti meletup jugak sb panglima berantai aku (en. mat noor) dh sound skang..tp blum jumpe minah tuh lg bab dia tk dtg..meletup la opis minggu dpn!

emmm..'abang' cadang nk bwk aku g umah kakak dia arinih tp aku ade competition bowling kat bkt jalil..bkn sure heboh tau..ini pertandingan antara seksyen UPE..aku just bidan terjun je..ngan officemate (kak kiah, alice n kak izan)..memandangkan tk de yg beri nama, kitaorg pon dimasukkan last minute..sebenonye ade nama tp diorg lambat bertindak..so, bidan terjun le kitaorg satu office..lantaklah, baling je bola tuh..org nk gelakkan masuk longkang..gelak lah..aku peduli pe, yg penting FREE..hehehehehhee..so, tertunda le nk g umah bakal kakak ipar hehehehee..tp ade wat cadangan baru, 'abang' ajak kuar couple sesama cik kuntum ke sure heboh bukit jalil ahad nih..aku kureng skit arr..sb terlampau ramai org..rimas n panas..mmg tk suke..jd aku cadangkan kitaorg g tgk wayang kat megamall..tp tk pasti lg bab shah blik kg arinih..ade kenduri arwah utk mak dia kg n9..so pas tuh siap kemas shah blk puchong..kalu jd kuar oklah..sb 'abang' soruh aku ikut cik kuntum blk puchong..nnt mamat ber2 to amek kitaorg kt umah abang kandung cik kuntum..lps abeh dating anto le kami blk smula ke putrajaya..sonang camgitu!

tp tk taule jd ke idok..cam tk jd tp yakin bleh je lah hehehehehe...'cyg abang'!

No comments: