July 07, 2004

Laju lak arinih cik kuntum jalan...

Wowwww..tk sangka dari x-plore race, cik kuntum telah berjaya menjadi penjalan kaki yg menakjubkan..tidak langsung menggunakan hikmat harry potter or spiderman nyer web bagi bergerak ngan pantas akekekekekkeee..laju siot, semangat! takut punch kad merah kan,kan,kan? maklumlh PA boss, mana leh lewat..makin ghindu la tuh kat moto,silap2 cik kuntum g beli moto lak! jadilah minah racing lak..rerasenye putrajaya nih dh ghindukan gegaran ekzos moto tempoh ari..bingit!

awatle skang nih aku rase ngantuk sgt2..cadang nk start jogging..iyolh cik kuntum de nih leh jd teman,kalu g sesorang kang..jd mangsa lak aku..seram, ppuan zaman skang nih dh jd 'priceless' di mata penjenayah2 yg bebas tuh..mungkin nmpk kaum ppuan nih cam ayam panggang kat kenny rogers tuh le..teruk beno, kalu lh ade kelas self defence kt sini, mmg aku nk joint..sb kalu dpt tangkap mmg aku belasah dgn sadisnya..pe peduli,org dok penat2 cari duit..dia sedap2 dok belasah beg ppuan tuh..kalu byk tk pe, kalu RM1? tk nyosal masuk penjara hanya kerana RM1..hampeh!

Ponat..ponat den..nk g anto kasut tuk tukar saiz, color, kedut n bermacam2 lg..pelanggan..iskh..iskh, smua pelanggan aku tuh, baru ni dpt order kasut dlm 16 kotak..terkezut aku, upe2 kakak tuh beri katalog pd kengkawan dia..so de le yg berkenan, lelaki pon ade lh..malang skli tk muat saiz..diorg tgk saiz kedai..mana leh? jenama pon lain2..aku lak yg jd mangsa angkut kotak tuh ke hulu hilir hingga seri gombak..ponat, blum g lg dh rase penat heheheheee..tp demi side income yg bakal diterima hujung tahn nih, aku ligat bershopping..bkn pe seb ade org komplain, aku nyer fesyen tk up to date la..

23hb nih aku niaga kat sini..tak tau lg nk buat pe?

No comments: