July 15, 2004

Lenguh jari jemari ku..

aku rase cam nk putus je tangan nih..dok menaip dr smlm, ingat nk suro yati tulung urutkan mlm nih..mlm smlm tk sempat sb aku jumpe bex mamat rempit..hahahhaha, tk sangka ok gak mamat tuh..memula tuh aku takut gak nk jumpe..afraid that he bring the driver lory..but he is sincere with me..he alone!..nice boy..baru je nk masuk 19thn..cam adik aku je..aku selidik gak ttg driver lori tuh..iyolh, boring aku dok tepon pepg bute..ngantuk, bkn nk buat pe pon..layan borak kosong..masalahnyer kalu interaksi 2 pihak tk pe..nih, dia sorang je control the whole conversation..hampeh!..boring sesgt..syok sendiri..pe arrr..umur dh tue..34 thn tp cube berlagak cam muda n educated..bkn lh aku nk besorkn diri tp cara dia cakap tuh kite dh tau level maner w/pon dia kate dia bijaksana..angkat bakul naik lif..:P..puji diri sendiri...tuh yg aku kate syok sendiri! aku tk layan..aku siap suroh cik kuntum yg layan..malas mck..layan org cam tuh, tk de pekdah nyer..balik2 dia je yg nk bersore..cakap lak mende yg tk senonoh..angin gak aku ari tuh..dok ulang2..sendiri tau dhlah tk yah nk beri detail..cam org dh kawen je!..siap beritahu yg dia penah 'nude' kn 9 org ppuan and he do nothing to them, just staring, can u believe? babnya diorg tuh ckp beso..aku pon tk phm..dia ade gak perli n ugut aku..tp aku wat bodo je..ade ke cam tuh nk ajak aku kuar? no..no...kang aku lak yg kene 'nude', tk kuase akak! berlagak sgt..dia ingat dia baguih sgt..boleh blah lah..org tk suke2 tp nk paksa2..dia ingat dia sape? osama bin laden? hampehhh...(angin nih, w/pn just mengingati kejadian itu)..bile dia dgr sore aku dh lain macam kerasnya bunyi nyer barulah dia slow down n tk cite dh mende2 tuh..padan muka..aku tk suke, aku tk sukelh!

yati..yati...yati..yati...pueh ati ko yati? akak dok sebut nama ko kt blog nih? hahahahahaa...fofular lah tuh satu mesia..kunun2lh..skang nie smua pakat2 nk buat blog..semeni pon dh siap blog..suro aku ajo..aku bknlh teror..sesikit boleh le..baru berkecimpung dlm bidang nih..lainlh cik kuntum, dia dh lama terlibat dlm blog..u better ask her guys..she know..hah, skang nih cik kuntum tgh 'mengganas' sakan..mklmlh org glamour...tepon pon skang hangat je..tk renti2 berbunyi..seram aku nengok..cam bursa saham down jones..nampak gaye nye saham cik kuntum skang nih naik mengiler..bz selalu..ari2 dok bergayut sakan..aku pon dh tk cam ngan sape dia bergayut..baguslh tuh cik kuntum, life must go on n on..dun look back..the wound will scars but it heal with time....dun worry..have fun!

ari nih aku jd urusetia bhgn pendaftaran..bab seksyen aku wat bengkel ngan dr dari thailand..ceramah kemiskinan, biasele..barulh aku cam muka org beso2 tuh..dato'2..tan sri2..datuk2..etc..etc..kalu tk mana nak kenal..dlm unit sendiri pon aku tk kenal..iyolh, bukn kawan rapat ngan diaorg..tu pasallh tk kenai..lgpon diorg mana nk bergaul ngan org2 bwh..jaga standard..kite le kene berusaha mengenali diorg kalu nk senang..phm2 je lh ye? boss aku pon kelam kabut..semacam je aku tgk..tp rasenyer ari nih akan berlaku satu kontraversi atau perang..aku no komen, lantak koranglh..aku timun..korang smua durian or pisau..digelek tau dipotong ikut korang..baik aku jd timun yg diam2 je kt dlm peti ais tuh..sonang! yg penting aku dh siapkan tugasan aku nih, MAPEN...

the pandora box will be open soon.........

No comments: