July 13, 2004

Yahoooo..cik kuntum dh berjaya!

akhirnya penantian n kegusaran cik kuntum tamat hehehehe..cik kuntum dh pas bab2 naik bas ni..n oleh kerana kesungguhan cik kuntum mengejar bas maka minggu ini dia tk perlu lg..kenape? kerana aya telahpon membawa ketenyer..start minggu nih, cik kuntum tk perlu mengecikkan kakinya yg putih gebu itu..cukup sekadar seminggu membuat explore race..itu pon dh kembang kempis idung, nk sampai kt b6 hehhhehee..suke beno cik kuntum dpt naik kete aya tuh..on time je smpi opis, no more red punch i hope?!rite aya...?

Anehnya sejak cik kuntum pindah umah aku nih, yati semakin kerap melepak di bilik..bermacam2 keje dia buat..tak taulh, mungkin cik kuntum tuh penyeri bilik kot? atau bilik tuh dh kemas hehehehehe, tk mcm aku tingai sorang2 dlm bilik tuh..kemas sesangat!aku pon dh syok tido..tk de le dok takut2 sorang dlm bilik..dh ade tmn utk bermanja2, sronot siotttt, ibarat kate org..kalu dh berborak, tk sedo ari dh nk pagi akekekekeke....mase dok blk sensorang dulu, mulut pon diam..iyolh nk cakap ngan sape? antu raye? anto puchong? eiskhhhh..seram den!

cuma ghindu nk menjadi minah rempit..terasa2 lak angin meniup muka melalui helmet aku tuh..kederasan meter...cik kuntum buat gliding menuruni bukit, syok nyer...ngorat2 cik abg2 yg kami potong ditgh jalan...g pasar mlm..tgk late nite show..mkn satay kt pre 16..n bermacam2 lglh aktiviti bebas yg kami lakukan sebagai minah rempit..tp itu smua dh tingai sejarah..pasni kalu cik kuntum beli kete, kami dh jadi couple F1 lak...akekekekek, asek melepak kt trek di sepang, kunun!

emmm..sempena birthday cik kuntum n utk mencari kesronokkan..budak umah n aku berniat nk buat barbeque kt P.D or bagan lalang..mane best arr? yg mane kurang bajet? or slmt utk ditiduri? iyolh,ingatkn nk camping skali..nk berkhemah, tentu sronot siot..ptg ahad tuh blk lh..tk yah lelama, kang terbako lak muka aku-sunburn!planning dh dibuat..aku tkut tk jd lak, rugi..bkn senang nk kumpulkn couple memasing..payah, lgpon kalu ade org lelaki, slmt skit n boleh tolong kaum hawa yg lemah nih akekekekeke..jgn harapkan pago, pago mkn padi udahle ye cik kuntum?!! :P emm...mana ek, P.D or bagan lalang, pe pendapat korang?

mlm td ade org buat janji ngan aku..janji yg tk penah aku pk kan keberangkaliannya akan terjadi..aku tk paksa tp kalu boleh biarlh ikhlas tp pe2 pon pikiran negatif aku dh melangkau tahap tk relevan ..cam biase le ye...mck nih byk sgt cas2 negatif..oit, cik kuntum awat hang ajo aku lagu nih?..cant believe it coz i cant see the proof..so i better wait n let the nature flow..let he do the job..i will sit and watch!


adakah mende2 itu logik n akan terjadi?

No comments: