July 05, 2004

Selangkah akan terus melangkah...ke JPM

buat cik kuntum, selamat datang ke era jalan2 kaki..tentu peha n kaki jadi kecik cam katun akekekek..iyolh, dulu dok ari2 g racing jd minah rempit..kemana2 pon leh je pegi tp..bile dh pindah kat umah aku ni, maka patahlh sudah sayap cik kuntum tuk terbang..heheheheh..kenele dia berkenal-kenalan dgn cik abg bas nadi putra nih..kitaorg dh biase kan? so tk de kene mengena dlm ini cerita akekekekekek!

mlm td dok la ppuan tuh mengemas..byk barang..itupon nk amek lg dgn ida or aya..pungah lagi..pungah la cik kuntum asal ko leh jahit aku nyer baju yg big n kurung biasa..cepat skit siap!aku dh berazam utk kembali normal dn menggegarkan hidup ini...thn lepas aku adalh org yg berbeza..berubah mengikut mood yg tk siape tahu padam surutnya..jd starting frm now,i will survive n make a different to my imej n attitude..i wanna feel like i use to feel when i loose weight hahahahah..confident n hv faith..no need others to hanging on n on..i'll try my very best,tp tentulh byk cabaran..lak tuh dlm umah sewa..asik rase nk masak je..ingat ptg nih nk buat kek laa..(kan dh cakap? asik pk mkn2 je)sesaje je nk guno oven ida tuh..skang nih smua tk guna lg kecuali aku yg mmg suka kaco brg org..haahahaha, lawaks!

Ishk...iskh..fengnin2,harry potter ngan spiderman2 tk nengok lg la..mengidam nye nk tgk harry tuh..mlm td dlm kul 12.00 ade siri ttg how they make that great film..n it make me more craving for the harry potter mania!

sabolh cik kuntum...dh update le nih!

No comments: