April 15, 2004

Punye la penat sehingga krem mengkarong!

Fuhlamak...penatnyer..jln kaki pusing2 area umah cik kuntum smalam..mana tknyer..sesat..cuba cari jln kuar tp tk jumpe2...dh nampak lampu jln yg bebanyak tuh,tp silap amik simpang..cik kuntum pon same je..kwsn umah dia pon tk cam..aekekekekekee..lainlah aku, kalu area seri gombak tuh, mmglah aku terror..:P ni umah cik kuntum mane le aku nk cam..dh tuh, janji nk main bowling mlm td tp cancel sb kitaorg sampai umah kul 8.35-magrib pon kantoi..dh tuh, cik kuntum siap kena krem mengkarong lg..terjerit2 minah tuh tahan sakit..nasib baik leh jln..kalu tk kene la aku dukung..akekekeke...jgn mareh cik kuntum ek? tentu insan2 yg berada sepanjang laluan itu pelik melihat kelibat kami berdua dok ulang2 alik tmpt yg same..akekekekekee..memasing confuse jln mane yg nk dilalui..last2 ikut blk jln pulang..barulah jumpe..tujuan sebeno kuar tuh nk ngorat mamat umah depan tuh je..tp gatal2 sgt nk x-pore race sekitar area tuh..alih2 sesat..usahkan mengurat-kena ngurat lg adala....dek kete2 yg lalulalang tuh!

Cik kuntum ade perlawanan bowling persahabatan dengan Gamuda so, dia nk berlatih la skit2 kat ioi puchong...smalam aku ajak 's' g main bowling same..tp dia ade tournament bola kt UNITEN ..lwn ngan bebudak JPM..aku pelawa je..tk harap pon dia ikut..ajak2 itik pulang petang aekekekekee...aku sms je, tk lama kendian dia tepon-borak lama la gak..dia tk dpt joint kitaorg so he ask me for a dinner..if he's paying, i'm ok..last nite kitaorg dinner kt rest.selasih..aku tk mkn..kenyang lg mkn kt umah Kak Zue..so, cik kuntum je la yg mkn tomyam udang..'s' suspect aku diet tp i'm not..we also hav same hobby-collecting 50 cent syiling...aku baru je nk tuko duit RM0.50 ngan dia..tk sangka dia collect gak..hampehhh!!

emmm, entahlah..kami masih dlm sesi orientasi-mengenali diri memasing..aku tk berharap sgt..itu up to The Creator up above...'s' is nice..cool..sweet..and BIG..hahahah..that i like that most!

aku baru je blk lawat anak En.Mat Idris-KPP aku kt sini..baru je hav 7th baby..boy-2 weeks...comel geram nk romen tp mak dia ade..aku g ngan boss n other officemate..sekejap je..after minum kami blk opis smula..dtp gak naik perdana V6 tuh..mantap!

'pasal smua org jeles kt aku? smua pakat nk simpan RM0.50 gak cam aku..menci!!'

No comments: