April 20, 2004

Nk g belasah sup ekor gak mlm nie, tk kira..nak gak!


Terliur aku dok teringat kan sup ekor kt restoran selaseh-putra perdana..cam sedap je aku tgk ari tuh..pekat n sedap...nasib baik cik kuntum tepon, kalu tk mengidam la aku..tanpa dpt ditahan aku pon ajak la cik kuntum mlm nie g belasah sup ekor..peduli pe..tp mkn ngan dia je la..kalu mkn ngan kaum adam lain lak citenye..hehehehhee..so, mlm nie aku nk mabuk2 ngan cik kuntum...tension nie!

ari sabtu lepas aku dok dating ngan my mashi..kt area kl je la..ronda2 sambil tgk pc fair kt PWTC..entahlah, dh macam couple je kitaorg bagi org yg tk tau..relationship kitaorg nie pelik-weird!..mana mula n mana akhirnya..aku sendiri binggung..tuh yg dok nk g mabuk2 ngan cik kuntum..cas - banyak sgt kt dlm otak aku nie..mende ni nampak nye nk g jauh dh..tp aku dok tahan2..tk mo ia menjadi lebih jauh..tp aku tk tau nk habaq lagu mana kt my mashi..byk mende kene pk..kalu aku bg kate putus now, pastu lain lak jdnya, macamaner?..kalau aku putuskan relationship tuh skang camaner? sape yg akan tertonggeng? aku atau dia? aku kot?....my mashi ade kirim email kt aku pg nie..kate2 nye itu menakutkan aku..so, serious..aku kini menyesal..tk dgr cakap org..main ikut je ati je..mula2 tuh nk isi mase lapang je..nk tambah kwn kononnya..tp bile dh melibatkan ati n perasaan ni, aku jd takut lak..aku tk mo kitaorg g lebih jauh-bahaya n byk risiko..dia masih muda..aku dh tua..tk logik jd pasangan..mungkin tk bahagia..aku tk mo ikatan suci itu nnt disulami derita sehingga akhir hayat..tk mo terjadi cam dlm surat kabo or majalah, kisah benar..tk mo...derita tuh..lgpon kalu perhubungan ni pergi lebih jauh, ia akan melibatkan keluarga..nk mampus my parent penggal kepala..takut woit!

jumaat mlm tuh gak the big show call..kitaorg borak lama gak...dr kul 1.25 am hingga 3.15 am..dia tepon dr ofis..tido kt sana sb pagi nk joint kwn dia blk kg..kt larkin nun...dia cuti sehingga selasa..entahlah, tk tau pe nk jd ngan aku nie..nk serious-tp takut..nk mengharap pon lg la takut..dia tk de mende2 tetiba je aku dok jiwang2 sorang..hahahahahah..buek malu den jo!..aku sebeno nya nk carik dahan tmpt bergantung skang nie..tk larat dh nk mencari2..dpt terus tangkap, tk yah penat2 pk...dok diam2 je ngan dia..fengnin nk carik2 nie..gado or happy pon ngan dia sorang je..tk melibatkan org lain..maksud aku ialah bile dh ade yg take care or love, we dont have to find other anymore..and everybody dont ask about that topik again n again-"bile nk kawen..dh ade boifren ke?..memilih sgt ke?..mmg tk nk kawen ke?"..so, bile dh ade tuh kan senang nk jwb..org pon akan diam sb dh tahu aku ber2..kini dan selamanya hahahahaha...tk fengnin2 nk jwb terutama my beloved parents..

mlm sabtu tuh aku g tgk wayang ngan dimah n yati..the eyes 2..best gak..oklah, hilang la tension aku tp tambah tensio lain lak..dimah suroh aku dok carikan pasangan dia..tentu dia jeles bile dgr cite aku ngan the big show..sedang kan tiada pe2 yg berlaku buat mase nie..aku blum declare ngan sesape pon..jd tk perlu la dia kelam kabut nk bercouple sb tgk aku bercouple..sedangkan tidak! abih aku n yati jd mangsa dia..dimah suroh kami dgn sekadar segera mencari jodohnya supaya dia dpt melupakan si bontot kuali tuh..ingatkan dh lupe kisah silam tp dimah dok teringat lagi kat jantan tuh..iskh..iskh..sedih tul la kwn aku nie..pe2 pon aku tgh berusaha utk menolong dia nie..terpulang lah..tp susah nk dpt skang nie..nk mintak tolong the big show pon tk leh..sb aku ngan dia tk de pe2 lagi..jd skang nie aku dok diam je la dulu!

"dah 2 ari the big show tk sms or contact aku..lantak ko lah..aku tgh sabo ni, tk mo bagi sms dulu..dok diam2 je kt sini, padan muka!"

No comments: