April 27, 2004

Hari merapu sedunia hehehehehe..:p


Hari nie aku nk merapu je..nothing important..saje je nk memenuhkan blog aku ari2..akekekekeke..dr pagi td aku dok surf zodiak..cam biase le..aku mmg suke bace mende2 gitu...bukan nyer percaya..ttp kekadang ia leh buat guidence to me..seronok..cam leh tell future je...sebeno nyer as a motivation for me..to keep life move on n happy..baru je blk bank bayo utang..tk potong2 lg kt slip gaji tuh...penat arr kalu nk g bank memanjang...dhlah ujan, abih helmet aku basah waaaaaaaaaa.....lencun!

G ngan sape lg cik kuntum la..kwn baik tuh..sesama berutang..sesama berbayo..akekekekekek...kelas nyahh!!! Aku tgh pening ni nk g kenduri Jan nie tk de transport..nyesal tk de boifren...kalu tk leh g sesama..akekekekekeke..fengnin2...Dimah tk jd g..kene jd fasilitator..so, aku nk g gan sape? Wiwitleh la g ngan parent..aku maleh la nk joint..sopan sgt..nk gelak n cakap pon kene cover..jg imej la..maklumlah kuarga org berada kenala jaga attitude..tk kuasa nyah...jd macamner aku nk g?..bunga telur aku dh beli ahad tuh..ingatkan kalu tk jd pegi, nk post je..tp Jan dh sms aku..."Aku tk kisah tp aku akan lebih gembira jika ko turut serta dlm majlis aku itu"- itu tandanyer suroh pegi la..double meaning..aku paham sgt tuh..tp nk wat camaner? dh tuh tk dpt nk g kenduri Za n Fendy kt jengka- the big show pon g gak..mungkin la..ala, aku nk ikut..nk ikut gak..leh le ber2an...hahahahahhahah!

'org lain yg kawen, aku yg fening..iskh..iskh..'

No comments: