April 09, 2004

Mak oittt..besonya!!!

Sedapnya la evergreen punya lagu nie..terutama skali pasangan duet Uji Rashid n Hail Amir-fuhhhh...tangkap lentok mak!!..khayal aku jap-tetiba je rase cam dlm zaman suar baggies..aekekekekek..n rambut allycat..:p..merdu sungguh sore diorg tuh..pe2pun yg penting orang lama mmg kaw-kaw!!

Skang nie smua staff kt opis aku tgh bz buat fail meja..tup-tup dgr yg MAMPU nk buat spot chek mende tuh..iyolah, skang nie kan kepimpinan baru..so nk buat yg terbaik la utk rakyat..janji pilihanraya lps..jd smua k/tangan kerajaan kena berusaha utk memberikan perkhidmatan terbaik utk rakyat malaysia..termasuklah aku nie..tp aku amik gak mase taip blog nie..biasele..sambil selam minum coke+100plus...jd bilik PC aku nie jd chous, smua berebut2 nk photostat+taip yg baru+check mana yg betul+semak=bz la gak..smua buat fail meja memasing...kertas recycle pon berlambak2 la..kt dalam bilik nie..sok2 aku gak kena kemas..lantaklah!!

Mak oittttt....besonya 'S' tuh..tul la mase dia kate rupenya adak gak sipi2 the big show hehehehhe..itulah 'ujian' yg aku lakukan mlm td kul 9.30 mlm di temani cik kuntum cam biase...mood aku smlam mmg zero..bermacam rase yg terbetik dlm ati tp bile jumpa je 'anak angkat' aku tuh-terus ilang mood buruk timbul mood happy n pe lagi, aku dok la romen2 baby tuh..ya Allah, sedap n wanginya dia..geram!..montel n putih, enaknya di romen begitu saja..dhlah gelak2 kt time aku geletek perut dia..bile la nk dpt anak sendiri..sb anak org ttp anak org w/pun kite dh sayang cam anak sendiri=hak org lain semestinya...pas je siap solat n baca yassin, aku pon bersiap..'S' siap beri sms supaya aku tk lupa jumpe dia kt situ..mana la aku nk lupe..musti ingat je..lainla dia..kot2 kecut perut lak tetiba..akekekekee..dgn selamba tapirnya aku n cik kuntum menuju ke meja 'S'...oh, camtu rupenya si 'S' nie..mmglah beso n tinggi cam yg dikatakanya tempoh ari..oklah, just nice..aku n dia tk lari..same2 duduk n berborak ditemani cik kuntum dan sayap ayam yg aku idamkan mlm td..malangnya tk leh nk mkn puas2 sehingga menjilat jari maklumlah, mkn dpn kaum adam..kang dia kate aku buruk lantak lah..hehehhehee...terus cabut lari!

kesimpulannya-up to him..i'm ok..let the nature flow..skang ni ngan sesape je aku kawan..tk memilih, tk jual mahal n tk jual murah sgt..sedang2 je..sesuai ngan mase n zaman..makna aku sedo diri yg aku bukan ct nurhaliza tp ct sulasteri anak wak khalil dong..di mana kaki aku pijak skang nie..bumi Allah :))

kasian my mashi kt selatan tuh..kaki dia cedera akibat latihan ragbi smalam...jln pakai tongkat..tentu sakit bengkak kt kaki tuh..harap2 tk de perkara buruk yg berlaku kt dia..dia tepon time aku tgh buat 'ujian' ngan 'S' kt kedai mkn..tp dia ok je..memahami..i like that..aku janji nk tepon dia ari nie..tp tgklah kalu sempat..kalu tk sok2 aku tepon tanya kabo..ya Allah, lindungilah my mashi dari perkara2 yg buruk dan berikanlah kejayaan dan kemenangan dalam hidupnya, amin!

'fail meja? bile lak nk buat fail kerusi..kekekekekee..'

No comments: