April 07, 2004

Chewaaaaaaaaaahhhhh.....

minggu nie tk de yg menarik utk aku paparkan kt blog nie..boring..cam biase-keje..berangan..keje..berangan..keje...berangan= aku le..akekekekekek..minggu nie aku blk kampung..tumpang my untie kt gombak tuh..jimat skit duit tiket..so, after work i'm going there..mintak2 sempatla..tk kuar duit tiket bas tp kuar lak duit tambang ERL+STAR+PUTRA=RM9.60..rugi..rugi..tp demi kuarga di kg aku turutkan jugak...iyolah, nk blk maner lg kalu tk kampung halaman sendiri..tp yg boringnya, asyik dok tanya soalan yg sama -'bile nk kawen?'..ingat aku ni cari laki cam ikan kat pasar tu ke? main taram je..pe la org kg aku nie..cam tk de topic lain je nk tanya..cuba tanya bile nk kaye ke..bile nk sambung study ke..bile nk pakai kete ke..kan sedap skit tinga aku dengar..ni tk, balik2 soalan cepu emas tu je la..mentang2la aku ni simple past tense je..nntlah, sok2 aku kawen ngan sultan brunei..bisu terus lak kang!!!!

'bile la nak kaye nie..?'

No comments: