April 13, 2004

Adakah mimpi-mimpi itu membawa maksud?


Arghh...boring giler..ni dh msk 4 kali aku taip smula blog nie..asik ilang je dr screen..menci-mencilah..boring..emmm, mengapa aku mimpikan ex-toy huh? Mr.Rendra Ally, somehow i'll miss u alot..i dont know how...mlm lepas aku termimpikan dia..n tetiba je rasa ghindu sgt kt dia..rase nk nangis pon ade..berat je dada nie menanggung..in my dream, aku cuba menyorokkan dan melarikan diri darinya..tp dia tetap mengejar dan cuba menangkapku..aku terus berlari dan berlari sekuat hati..tetiba- aku sudah berada dlm pelukannya..aku menangis semahu-mahunya n memohon maaf atas apa yg terjadi tempoh hari..dia cuma menenangkan aku dh menyatakan : 'Mama, jangan menangis...papa cukup rindukan mama'
semakin kuat aku menangis dan semakin erat pelukannya..sungguh aku rindukan dia..nasib baik dlm mimpi kalu tk malu giler aku..dok menangis kt dada org..kenapa aku boleh mimpikan dia ek? kami dh tk berhubung hampir 5 bln after that trip to genting highlands..once dia ade call after hanset dia ilang...jerit2 dia beritahu yg dia dh jumpe no aku..that y dia call...then, 1 nite dia sms aku to lend money from me..RM100..n ask me to call his number..
aku jd curiga..like mashi, dia juga ade steady g/f tp kami ttp menjalinkan this weird relationship..so, y ask from me? y not from his steady g/f? mungkin sb aku mudah utk memberikan pertolongan padanya..sori, aku dh start pk lain kalu sorang lelaki mintak wang dr sorang wanita..he is dayus and not gentelmen..so, i dont answer or call him that nite..after that dia senyap je..tp tetiba ada naik 1 no yg aku cam..no dia la sape lagi..bertanya kabo kt aku...aku jwb cam biase tp how can a lost phone no can be found back? kalu jenis bil aku tau la..leh blok n use that no back...tp prepaid tkkanlah kot?

Tp biler dh termimpi kan dia..aku jd rindu n try to contact that no..but cik kuntum said No..aku pon tk jd nk contact..tp aku ttp cuba hanto e-mail guna his old address..aku takut dia dh g oversea sambung study..but, gladly he answer back tp hujung minggu that mean dia only open his email during the weekend..aku kembali bertanya dh mengharapkan jawapan darinya..mungkin kami boleh bertemu semula?..cik kuntum said if i do that..both of us will reopen the wounded back..aku akan jd penasaran semula...itu dulu..skang aku dh ade pengalaman..it ok..i will not be like b4..i promise cik kuntum!

Oh..i dont know..arghhh, 1 part of my heart wanna see him..other part, try to stop from doing a stupid action..tp how?

Mlm td my mashi tepon ajak jumpe ari sabtu n ahad..fuyoooo-2 ari tuh..berturut2..apsal la mamat tuh? ghindu sgt kt aku ke? akekekekekekee..aku pon ghindu gak kt dia tp leh tahan lagi..lantaklah!..aku akan jumpe dia tp only this saturday sb ari ahad aku kene jaga anak offmate aku...dia mintak tolong so, aku dh janji nk tolong..tak tau lak my mashi nk jumpe that 2 day..dia tk sound pon...abih2 dia cakap yg mungkin dia leh blk..tp tk pasti lagi, so aku pon janjilah ngan offmate tuh..ampun ye my mashi??

Skang nie that 's' start to call me back so i have to do other test..let see the result k?

No comments: