April 08, 2004

Air mata itu akhirnya jatuh jua..


Iskh....iskh..biar beno, air mata aku nie menitis? cam tak cayo je...upa2nya i'm still human..aku ingatkan ati aku dah bertuko jd batu..sekeras2nya kerikil di sungai pahang tuh..tp akhirnya lekuk gak skit..jgn salah paham ek..kejatuhan air mata aku tuh bukan jenis raungan or pekikan..tp titisan skit je...nasib baik tk de org nampak..akekekek, buat malu je sbg pompuan slumber...entahlah bile teringat balik kt 'dia' tuh aku jd sayu n sebak tetiba..rase menyesal pon menggunung tinggi..kenapa aku tk mulakan dulu? nape aku kena tunggu refleksi dari 'dia'? emmm..mungkin mase tuh tahap keegoan aku melampau sgt kot?...iyolah, sape nk perigi cari timba..cukuplah. bior la nature to flow sendiri..tk yah nk paksa..tp kekesalan itulah yg beraja dlm jiwa aku skang nie..tup-tup lak dgr lagu2 romantis..jiwang la kejap..tuh yg menitis 1-2 air mata yg cuba ditahan selama 6 bln...akhirnya ia tercurah gak kt dpn pc nie..iksh...iksh malu betoi arrr..nasib baik smua org kt office dh blk..tinggal la aku sorang2..

ari ni , nk 'menguji' takdir idup aku yg dah menjangkau suku abad ni..'ujian' ni aku dh suspect gagal nyer..tp nk cuba gak...result nya after 9.30 mlm nie..kalu jd 'ujian' nie maknanya smua yg terjadi kt aku ne ade sbnya..but in my mind it will not work after wat already happen n the pain is still going inside..pe2 pun aku ttp nak mkn sayap bakar kt putra perdana mlm nie..lantaklah 'ujian' aku ni jd ke tak..yg penting perut kenyang-ari nie aku tk mkn pe2 pon kecuali 3 ketul kuih n 2 gelas sunquick oren..tk de selera..n badan aku penuh ngan angin..tp angin tuh tk leh kuar cara normal..dia nk kena urut gak nie..sok2 tuh lega la..tk tahan aku!

"S bertemu S..adakah keberangkalian itu wujud?"

No comments: