April 05, 2004

Moody simptom....

woit..aku tk tau la..awat moody sgt this week..muka dh macam cuka getah +tapai rosak=muka aku la...tkkan 'jepun' nk menyerang kot? baru je la lg kibar bendera merah...mood tk tentu skang nie..kekadang gelak sakan..kekadang muncung cam cipan mati bini...boleh sangkut hanger 14 batang muncungnya-bak kata en fezul..hihihihiihi...entahlah, mood tk tentu..minggu dpn nk blk kg lak tuh..kena teman mak g appoitment doktor..13hb-so amik cuti 2 ari..11hb nk tgk Adik kat hutan endau-rompin..maklumlah dh seminggu Adik kena ragging kat PKN tuh..Adik kata muka dia dh turn hitam sb tk sapu sunblok..Oya Keding kata nk belikan tp tk terbeli la kot? itu pasai yg muka Adik dok itam cam keling...tgklah, kalu cukup budjet aku belikan 1 utk dia..sian, muka dh itam..Adik siap pesan aku msk nasi tomato kegemaran ngan ayam masak merah..katanya makanan kt kem tuh tk sedap..tp dia balun la jugak-lgpun kalu tk de selera boleh kuruskan badan...jeles la aku kalu Adik dh kurus...laku cam pisang goreng panas la kalu balik nnt..kakaknya jugak yg tk terjual..akakkekekekekeke..tawakal je lah!

Oya keding skang tgh happy giler keje kt pusat rawatan islam tuh...gaji dlm RM50 sehari..layan pon org tua yg kaya2-dtg untuk mendapatkan rawatan kat situ..cam tengku, tan sri, dato'2 etc..etc...oklah tuh, leh la buat contact or cari peluang pekerjaan ngan memana pesakit dia tuh..cantikkkk! Entah2 tersangkut ngan anak2 pesakit tuh..hahahahaha (jeles la aku..)

Hidup aku cam biase...ade pasang surutnya..jap2 happy-jap2 giler-jap2 sunyi tp yg penting aku tk giler lagi..still waras pak, enggak ada apa2an..biase aja...keje pun cam gitu jugak..jap2 ade.jap2 ngulor...tp still maintain..buat mase skang nie aku tk de mood..tk tahu mengapa..no mood for everything..rase cam nk marah org je, tp siapa? nk sambung novel pon tk de idea, nk buat sajak pon tk leh..beku la otak aku skang nie...banyak sgt yg aku pk kan..memacam..tk leh nk sortkan buat mase nie..berserabut..cam benang si shidah tuh(typist aku tp partime tukang jahit...) berpintal tk leh nk open blk..tunggula dlm seminggu 2 ni..manalah tau leh sortkan semula..harap2nyer begitulah...

bermula perkenalan itu hanyalah melalui keikhlasan dan kejujuran

No comments: