April 16, 2004

Mengantuknyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!


Warghhhhh...seluas2nyer aku dok menguap..kalah blue hippo akekekekekeke...mengantuk sungguh tau...nasib baik aku tk tertido ataih moto cik kuntum tuh..kalu tak, dh arwah skang nie..mintaklah dijauhkan..maklumlah aku dok berborak sakan ngan cik kuntum mlm tuh, biasela mengumpat...tido pon lewat..dlm 3.00 pagi..memacam cite kuar..gelak pasai sesat kt umah dia la..pasai menu lah...pasal jodoh..pasal kisah cinta..pasal mase depan..pasal adik yg comel tuh..memacam..tuh yg dok terlentok je kt opis nie.cam helikopter sesat je...sat agi after i finish this blog-going to sleep...mlm td pas solat isyak n yassin aku terus tertido..tk sedo bile cik kuntum naik bilik tido..tv pon tk tgk mlm td..tp nasib baik sempat ngomol n romen2 anak sedaro cik kuntum tuh..akekekek...sesambil ngomol anak2 tuh aku dok la basuh kain skali..terasa lak cam surirumah sepenuh mase..akekekekeke..gian la!!

siap je aku jemur kain..ingatkan nk landing je..siap le bukak toto nd bantal..amik buku cite nk baca..tetiba je aku sedo dh pg..cik kuntum pon ade sebelah..bile lak dia msk bilik? ingatkan dh tertido kt bawah tuh..kekekekee..mungkin akibat mengantuk sgt..lagu tu la jdnya...skang pon aku dh terasa ngantuk..eh-eh, ade org buat miz call lak..sape nie? gatai sungguh..oh, Dimah upe2nyer..ade mende la tuh..sat ek nk tepon dia!

emm..patutlah..tgh gersang pompuan tuh..hahahahah..musti ade mende la nk cite kt aku tuh..biasele..pasal jodoh la nie..dia ingat aku ni pusat jodoh ke? tk de le aku nk buat lagu tuh..aku sendiri pon tk tentu lagi..musti penat giler dgr cite n luahan hati dia sok nie..namun, demi kawan-aku tk kisah..this is their time..mayb my time will come-who know?

'mengantuknyerr...tahap cipan nie'

No comments: