April 12, 2004

Hitamnya kulit aku...

Abih kulit aku sunburn akibat melawat Adik di kem pkn tuh..fuyooooo, mmglah panas patutlah Adik mintak sunblok..smua bebudak yg ade kat situ kene sunburn teruk kt muka termasuk kaum lelaki..sian aku tgk muka Adik aku tuh..tp nk buat camaner..itulah yg harus dia lalui utk mendisplinkan diri dan menjadi insan yg tidak takut pada cabaran..aku dh lalui pe yg dia lalui..so, now it her turn to 'taste' the juice of life...makan pon ok je..tp Adik kate banyak 'gangguan' dr makhluk halus..dia pon hampir di cekik dek kwn khemah sendiri..alhamdulillah, Adik selamat dek bacaan ayat2 suci al-QUran...aku doakan dia berjaya melalui halangan itu!

Emmm..aku tk taulah..naper my mashi skang nie cam ade masalah je..ari tuh dia ade tepon n tell me about the other girl..yes, the other girl!..but i dont care, it up to him...aku dh tau dari mula yg my mashi dh berpunya but i still go on with him..this thing is not complicated coz i know where i stand..aku berserah, at least my mashi penah ngajo aku bab2 perasaan nie..dia mengharap yg perhubungan kami akan berterusan..tp kalu di pk'kan it so weird..bkn aku sorang tk percaya ia akan berakhir dgn kegembiraan ttp insan yg rapat dgn aku pon turut berpk'ran begitu..mereka menuduh aku hanya 'playing games' with love..(i still dont know wat the meaning of love)..mende yg tk logik tk perlu la diteruskan, hanya membuang mase...itu kata2 dr my best fren..tp aku tk kisah..if i play the games, i'll take all the risk..so simple!..perhubungan ni kalu dari segi logik akal tidak akan kemana2..dr segi umur,pandangan masyarakat, itu belum masuk bab parent lagi..kalu my parent tahu, mampuss...mase depan and all of it..in life love or feeling can't bring realiti,maaf my mashi tp itulah yg aku pk'kan skang nie..but i try to follow the nature that u told me b4..kenyataan itu mmg amat memeritkan bagi setiap insan..terutama aku yg sudah semestinya tdk dalam calon pilihan!

"S bertemu S..adakah keberangkalian itu wujud?"-

No, the keberangkalian is not exist at all...the test was fail..nothing happen..aku dh boleh buat kesimpulan bahawa perkara yg berlaku nie smua atas sebab aku..bkn sb mende2 lain..sb aku adalah aku..bukan ct nurhaliza..bukan misha omar..bukan maya karin tp ct sulasteri..mula2 nk kenal tuh, ari2 tepon tk kira mase..naik caior taik tingga aku..everday tepon kalu ade kesempatan..kak izan pon dh cam..pagi sekali..t/hari sekali..sblm blk sehari..tp after i meet him...only sms..no call like b4..so, kesimpulan is- all man search 4 outside beauty..not inner beauty even his is not good enuff for that women..my test is fail and at last i know the couse or this kind of thing..it only about ME!

Iskh..ishk..ciri2 yg ade pd that men dh mengegarkan jiwa aku nie..dia dh pas bab berat & tinggi..110kg-1.92 cm beb, mana nk carik?!! mmglah big show..agak cerah (dh mmg aku tk suka yg gelap2 nie-mengingatkan aku pada kisah lama)..nice talk not so handsome..iyolah, kalu dpt suami handsome nie..makan ati lah..ari2 kena cemburu..kalu tk kang, kena sambo ngan pompuan lain..akekekekee...but, that's all..the movie has an ending so, i'll better start making new movies with other actor..hahahahaha..:P

'S bertemu S, keberangkalian itu gagal-dukacita dimaklumkan utk yg mengikut siri ini :P'

No comments: