April 01, 2004

Fengningx200 kali...pe la En.Mat Deris nie!


maaflah tk dpt sambung blog aku nie sb kene buat keje KPP kemiskinan..En Mat Deris..skang pun aku tgh buat keje dia tp otak dah jem baca tulisan yg tersangat 'cantik' tuh..en.mat tuh ade presentation kt bangkok 8-9 april nie, so dia kene siapkan paperwork utk org sane..semua in english tu yg berbelit2 aku nk paham inggeris dia ..berbalik2..dok repeat mende yg sama...ulang-ulang..aku yg taip nie la dok jenuh menekan keybord nie..nasib baik la pc aku ade lagu..tk de la tension sgt..leher pon dh lenguh2 nie..perut kosong lak tuh..tk mkn pe2 pg nie..nk tunggu lunch kang..tapau mende2 yg patut..

aku dh 4 hari tk mkn nasi..try to reduce weight drasticly..mmglah lemah dn tk thn godaan tp aku ttp keraskan ati nk turunkan berat bdn..budak umah cam tk caye je aku tk mkn nasi tp who care's...peduli ape aku, yg penting aku KURUS skit sblm raya thn nie...ade le skit2 effect kt bdn aku nie..dh 3 ari dok pening-mungkin masuk angin..skang lak nk rase muntah2...(ooppsss, tk de suami lagi la)aku tk timbang lagi, takut nk timbang..kenape? iyolah, cuba bayangkan kesengsaraan yg aku tanggung akibat diet ketat nie tp hasilnya???..tk memuaskan, tentulah kecewa bangat! so biarlah dulu...bln dpn la aku timbang..aku ade gak minum teh orang kg..so, korang dptlah bayangkan wat happen to my stomach..mintak2 tk de pe yg negatif la sepanjang proses diet giler aku nie..ekekekekekeke...aku ttp nk turun kan berat badan selowest yg aku bleh..insyaAllah, doakan kejayaan aku beb!

aku suka beno lagu richard max tuh..suka ngan lirik dia- the meaning is so deep..aku dh tujukan lagu tuh utk my mashi..harap2 dia paham..jgn salah paham udahle-letih aku nk jawab..akekekekee..budak tuh bkn leh buat memain..maklumlah berbintang Capricorn..dia je yg betul...cam biase le, tp 'ape barang'! itu lg 1 ayat yg my mashi selalu dok ulang kt aku..suka la dgr my mashi sebut dialog tuh..cute sangat...smalam my mashi tepon cam biase...aku baru je pas x-cersise kt bilik..budak umah + cik kuntum dok tgk Ju-Onn kt ruang tamu..aku tk mo tgk, nnt teringat2..nk kencing pun susah..mlm td ingatkan nk tgk movies kt mines tp tk jd..ujan lebat sgt..lgpon cam biase le naik moto ngan cik kuntum..basah kuyup la kalu pegi..so, we cancel the plan n duduk umah..tk de mende aku nk buat so aku open my own disco kt bilik tuh..berpeluh jugak aku mlm td..tp seronot sb bdn dh ringan skit..lama tk menari jd mlm td aku havoc giler la sensorang cam beruk kene belacan akekekekeee....sedang aku dok rest after that deringan berbunyi..(lagu jeslina hashim-ku intai cinta dlm rahsia)sape lagi??..my mashi la...aku rindu bangat ngan my mashi nie..kite org jumpa pon lg 3 minggu..tulah problem aku skang nie..aku dh start ghindu lak nie..kunun2 dulu nk jumpa 2 bln sekali sb nk tgk sape yg 'rase' dulu tp aku lak yg terkena penyakit tuh...apa barang! malu la kalu si mashi tahu...dulu aku yg beria2 nk jarang2 jumpe...iyolah, kitaorg jauh-sorang di selatan-sorang di ujung dunia..dh tu kalu setiap minggu jumpa? parah la..kopak la duit aku n dia..pastu aku tkt kena penyakit 'rindu' nie..tp akhirnya, akak jugak yg terkena..tak sesuweiiiiiiiii!!!

woit, lapo la..tp aku maleh sungguh nk turun cafe kt aras -1 tuh..sape ek nk mintak tlg belikan? aku ingat nk mkn meehon goreng si sabri tuh- ok gak dia masak..yg penting aku tk sentuh nasi-ok..ok..oklah, aku tahu musti korg kata "ala, meehoon tuh pon same je ngan nasi kan.." tp korang silap..tk sama, ejaan pon lain..jd lantak koranglah nk kate ape, aku ttp cam nie...tk tumbang pon..:P yg penting aku tk sentuh nasi tuk 3 ari lagi...idup AKU!!!


"ku intai cinta dalam rahsia dan air mata"

No comments: