August 19, 2004

Tulung..tulung..tulung!

Putrajaya,19 Ogos 2004- Satu kejadian telah menggemparkan penumpang-penumpang bas Nadi Putra di sini apabila seorang penumpang telah berpusing-pusing sehingga 360' ketika bas itu membuat brek kecemasan lewat pagi ini. Mangsa yang dikenali sebagai CIK KUNTUM terpusing-pusing melewati 360' yang menyebabkan jeritan cemas dari para penumpang. Malangnya, pemandu bas itu yang tidak diketahui namanya enggan menoleh kerana dia sedia tahu yang mangsa memang kurang pengalaman ketika menaiki bas. Kawan mangsa iaitu CIk Semeni mengakui yang mangsa memang sukar mengimbangi badannya ketika menaiki kenderaan awam. Sepatutnya mereka berdua menaiki kereta milik seorang lagi kawan serumah tetapi pemilik kereta itu bercuti. Oleh kerana itu mereka mengambil keputusan untuk menaiki kenderaan awam. Mangsa tidak mengalami sebarang kecederaan. Tapi sehingga kini pihak pemberita tidak dapat menemubual kerana beliau enggan berbuat demikian. Cik Semeni juga mengatakan yang pihak mangsa berasa malu untuk membuat pengakuan terbabit. Kini dari sumber-sumber yang dipercaya, CIK KUNTUM sedang mengumpul duit untuk membeli sebuah kereta khusus untuk menggelakkan dari kejadian itu berulang.Utusan Meloyan.

Hahahahahhahahahhahaha...

ehem..ehemmm..ok tak aku jd wartawan? sesaje je aku nk test bakat yang ada..sesambil tuh, luahkan idea n pengalaman yang terjadi hari2..heheheh..sowi cik kuntum..saje je nk usik mengusik..menambahkan kemesraan..betoi tk semeni?..aku benggang giler nih ngan soran g bapuk kat opis nih..memanjang memancing KEMARAHAN aku..silap2 kang..petang nih gak aku bertuko jd ponti sundal malam..dok cekik n potong lidah dia yg dh mmg tk mkn saman tuh..mulut cam montot ayam..terkumit2 cam ppuan nyanyuk..skang pon tgh havoc kt kak izan..(dok menumpang pc akak tuh bab pc dia kene serang)..nyebok je..mengato org n cuba jd kaunselor kt sorang pen.pegawai kt sini..hampeehhhh..mak ketam nyah nk ajo anak ketam jalan lurus..can u imagine? aku mmg nk meletup dh nih..baran + benggang=boring..mmg dasar bapuk cam tuh le..suke jd PAPA JARUM..ya Allah, tulung lh tinggikan tahap kesabaran aku nih..astragfirullahalazim!

mlm ni dinner free kt guoman, sape nk ikut?

No comments: