August 12, 2004

Hampehnyer le cite...

dlm bln kelahiran aku nih..(ogos)..aku tk de mood le..mood nk keje lg le boring..buhsan..malas n segala yg sewaktu dgnyerr...mood aku ilang di curik owang...hehehehehe, paham2 je la ek..so, nk tulis blog pon cam malas..kene luku pala ngan cik kuntum dulu baru le aku nk isi blog..update..update..malas le nyah!..smlm aku tk posa pon..arinih pon cadang nk posa tp tk wat..aku rase cam nk demam le..tekak n idung pon dh rase lain...nih smua semeni nyer pasai..pembawa virus!..cik kuntum dh start sok..sek..sok..sek..hembus ingus n batuk..sat lg aku le tuh..maklum le kami nih teman SETOTO..tentu le kuman tuh tk lari jauh..aku nih daya tahan penyakit kureng..terutama demam n selsema..dlm 1 bln tuh musti kene..akibat resdung kot?

petang smlm Dimah dtg umah...siap bwk brg2 utk dijual...pe dia? haaa..tentu org ppuan amat suke pada mende tuh..kasut? buknle..kan aku dh jual mende alah tuh..bukan..bukan..sebenonyer dia jual parfume n mekap original..sprt tommy,polo,ck,bvlgari,hugo, skII..purse n mini toilette..jgn salah phm..smuanyer ORIGINAL..tp mungkin amek dr rampasan kastam or brg reject dr kilang..pasai murah..aya ngan cik kuntum de beli mini toilette..bau dia mmg original sb brgnyer original..(beli lah yg ori..)..aku pon ade gak beli..tommy girl..harga nyer leh tahan tp mmg le murah dr kt area SOGO tuh..mampu le aku nk pakai setelah lama mengidam..semenjak zaman kt semevo saruta dulu (sekolah vokasional)...bau tommy mmg sedap..cam polo gak..jd minggu nih kene le sembur pe2 yg patut..bio wangi smpi mlm...hahahahahahah..tentu tk leh tido mamat tuh kalu dtg jumper aku nnt!..so, after jualan mega sale telah pon dilakukan..cik kuntum ajak g tgk wayang kt MINES or IOI PUCHONG..tgk mende2 le..aku pulak fengnin pala..sb dh janji ngan abg nk msk sup ayam mlm nih..siap suro dia dtg amek kt sini...aku pon tanye le dia..nk makan ke idok..'abng' kate nk makan..tp sempat ke?..aku bergegas mandi n bersiap nk g kedai..jd bile dh dpt smua bahan..aku campak je..then mintak tulung bebudak umah tolong tgk2 kan..n kalu dh msk tutup api..aku tk tumis sup mlm td..tp aku wat stail cina..slow cooking..kami bertolak dlm kul 8.40..nk kejo tayangan kul 9.30..berkobar2 cik kuntum nk tgk movies bab dh lama kitaorg ber2 tk wat lagu tuh..ialah semenjak patah kaki nih..kenderaan smua dh kena amek..kitaorg dpt reseki smalam..tk perlu bayo harga tiket..masa Dimah berbaris nk beli tiket..ade sorang pck nih dok hulur tiket dia..kitaorg kate tk mo..terus dia beri free je..korang tau cite pe?..cite boring le...tgk MAKAR..tk best...tk rugi pe2 pon tk tgk..bnyk gelak ketawa dari seram..lelaki kt sebelah Dimah siap melatah lagi..woiii, terperanjat pon nk sebut mende tuh ke?

blk je dr the MINES..abg dh tunggu kt parking..aku ajak dia naik atas..n duduk dpn pintu smbil mkn sup ayam tuh..kami berborak le..perkara biase je..tk do yg luar biaso lg..akan dtg kot? ..sape tau kan..kan..kan cik kuntum?..'abang' cuma hirup kuah je..tk mo ayam..diet giler sungguh nih..jeles aku..skang nih berat di dh semkin turun sbyk 4 kg..fuyoooo..jeles aku yg ttp maintain..tk kurus tp lemak lak yg bertambah..aku kasi le tgk gambo zaman muda2 dulu..ade ke patut dia tk cam aku?..buruk sgt ke aku mase tuh? 'abang' cuma membelek2 album..dlm kul 1.15 am dia blk bab mate dh mengantuk le tu..

'abang' ade call pg td..lama gak gayut ngan dia..membincangkan perkara2 yg tentu semeni dh tau segalanya..pengalaman beb...mlm td kami main sms ingga 2.00 pg..sms dia aku tk bls bab sebak sgt tgk ayat n perkataan yg digunakan..terasa diri ini dihargai luar n dlm..sebak gak aku..terus tk balas sms dia..pg nih dia tanya naper aku tk sms dia blik..aku kate le sibuk..padahal 'ujan n ribut petir' dh turun mlm td....

'berdebo2 nk tgk reaksi mak ngan abah tgk dia dtg 15hb nih..)

No comments: