August 27, 2004

Misteri karipap 'tersenyum'...

hahahahah..penat siotttt..(sowi sweety, dh terkena demam 'meyiottkan)..arinih jual kuih muih sempena jualan puspanita kt off..cam biase kami ber3..dok berniaga kuih muih nih..aku, cik kuntum n semeni..penat gak.. nih smua gara2 semeni..aku ngan cik kuntum ingat tk mo buat le..sb org kt sini manyak yg cuti...sempena cuti sekolah nih..so, we thot that pelanggan pon tk ramai (mmg pon..siot)..perasaan berbelah bagi..tp bile blk umah tetiba tgk semeni bwk balik berplastik2 bahan..bermakna kitaorg pon kene wat gak le..abeh tuh tkkn nk jual karipap je?..aku n cik kuntum tk g pon bli bahan2 utk niaga..pegi pon dlm keterpaksaan siottt..wat gak le..aku dh le tk de mood..mklumlh..bendera 'jepon' dh menyerang..so, badan pon lesu le skit..maleh!..nk kene berebut dapo lg..nk berebut kicthen tools lg..mueh..mueh..mueh..kami jual= karipap 'senyum'...cucur badak..burger mesia..masalodeh..n sardin rolls..ok le gak..blk le modal..yg lebih kasi org..sedekah..aku tk wat makaroni bako..ade gak yg tanya..tp leceh le..byk keje kene wat..dh le aku maleh giler..so, next time je le..it mean aku dh ade pelanggan..jd sambutan tuh ade le skit...baru semangat nk wat lagi..modal tk byk..ok le leh cover untungnyer..hehehehhee..rumah sewa abeh cam dilanggo todak je..bersepah..tentu yati mengamuk sakan..tk sempat kemas lagi..blk keje nnt le gotong royong..mengemas..pastu kada' tido yg tk lena mlm td..tp yg paling sian..cik kuntum gan semeni le..tk tido siottt..bertungkus lumus kt dapo wat kuih..tp berbaloi la gak titik peluh tuh...alhamdullilah, next time bleh improve more!

bleh ke tk jumper seminggu nih, abg?..testing le ek?..kite tgk sape yg' kene' hehehehe...

No comments: