August 20, 2004

Cantikknyer Guoman Resort...

kenyang siotttt..mkn buffet mlm td..mmg aku belasah sunguh2 bab mase g renaicence hotel tuh..aku kontrol mkn..so, lastnite..aku mentendarah...kenyang giler siotttt..cik kuntum yg gile kan sate tuh pon tk larat nk mkn..yg dia pakai girdle tuh pasai apa?..kan dh tk leh input bebyk..rugi le..bab mende free..

Yahooooo.....merdeka, boss beso smua tk de bab ade perbincangan kt guoman resort PD utk penyediaan KSP RMKe9 next year..iyoleh, feningnin pala kitaorg kt UPE nih nk memikir kan formula tuk meningkat n menstabilkan ekonomi..(aku tk pening wat dasar tp pening dok menaip tak renti2 nnt)...tuk thn dpn is thn the busy'est 4 aku,cik kuntum,aya n semeni secara tk langsung kami pon turut terlibat..mungkin ade yg kene OT..sehingga lewat mlm..mmg penat..tp demi negara n rakyat..kami cube memberikan perkhidmatan yg cemerlang..insyaAllah..

oit..sowi le cik kuntum bab ngutuk ko kt blog nih..ala, itu kan kisah beno...tk tipu nyer..awat nk marah?..heheheheh..td tulung amek cik kuntum kt umah bb dia kene wat jemput2 pisang..dh tu, terbabas lak...ingga kul 7.00..tk sempt le nk wat pg tuh..aku cadangkan dia buat dulu..then aku dtg amek..dia setuju..so, cik kuntum tinggal kt umah wat keje dia..dlm kul 8.15 td aku amek cik kuntum..pjm moto en adnan..pen.pegawai aku kt sini..so, pe lg? merempit je lah..

emmm..ghindu bangat le kt 'abang'..pada hal baru je jumpe dia 2 hr lepas..memula tk rase le ghindu sgt tp pagi td mamat tuh tepon...terus membuak2 rase ghindu aku kt 'abang' cayang..(muahhh...windunyer!)..dia ajak kuar mlm nih...aku suggest kitaorg g main bowling or just window shopping kt mines or IOI mall..entah le tk tau lg keputusannyer..jumpe kang tau le..'abang' ade gak invite aku g umah kakak dia kt tanjung malim so..aku jd serba salah bab 'dewi'-my best fren..nk dtg tido n berdating kat uma aku..sronoknyer!..byk cite nk dibualkan..sejak dulu ingga skarang..sahih tk tido le mlm tuh..dok mengumpat n mengimbau kisah silam semasa skolah dulu...aku tk pasti tuk dtg ke idok kenduri kwn lama lah jugak..Linda..tgk le nnt kalu ade rezeki..adolah nnt..


sedap toi aku dok mkn2 je wulan nih...naik badan sok, siooooot je!

No comments: