August 16, 2004

Cam Dlm Mimpi je...tk cayo den!

badan aku mmg penat giler minggu nih..terkejo2 kesana sini..pulus lak makin kurang..fengnin2..bleh ke bertahan hingga dpt gaji nih? duit..duit..duit..dimana ko duit?..aku nk carik kat maner..blk kg arituh terbang gak le dlm RM100-200..demi family beb..nak wat lagu maner?..berkorban je lh..hehehehhehe..mmg nasib malang le aku bln nih..skang nih terpaksa nangung orang..sape lg?..minah kat opis tu leh..ala, yg maleh g keje tuh..skang nih cukup 2 minggu tk dtg keje..berani sungguh siotttt!..kompen pon blum lg..tp dh berani wat lagu tuh..tk datang2 sejak arituh..aku pon rase cam nk g nengok dia kt quaters..mana le tau dh mampus kene bunuh dek "Along" ke..ilang ke..nk larik dr aku ke..or sesape je lh..aku nih "mak kutu"..so, kalu minah nih cabut lari or mati..aku le yg kene bert/jwb atas "anak2 kutu" aku nih..permainan nih sehingga bln NOV..thn nih..iskh...iskh..arituh cik kuntum dh pesan..tp aku nih baik ati + bodo2 alang..kasi je lh dia main sesama...kalu dulu aku tolak tentu skang aku tk bangkrap hehehehehe...kalu minah tuh wat perangai sehingga NOV nih..aku gak yg kene huluq duit tuk ganti dia..hampehhhh..geram giler siottt...if i'm a rich person (kalu kaye..aku tk main kutu daaa..) tk heran setakat RM500..tuh tp.bab aku nih duit ade tp tk banyak..so, kene le bising2 kt sini...kak izan pon marah sama aku tau..iskh...iskh...iskh..sebak dada aku...pening pala..lemah badan..smua le..tanda depression tuh ada kt aku skang nih..(or nk datang bulan nih?)..kak izan beritahu aku...semasa dia g nengok mak minah tuh kt kg...mck tuh dh pesan..."kalu ade syidah utang pe2 ngan org sana, beritahu mck..bior mck bayorkan"..sian owang tua tuh..anak punyer pasai...mak tanggung segala..kasih ibu...iskh...iskh..tp aku kira..aku tak kira....aku nk gak duit blk..daripd kesian kt orang..lebih baik aku pk diri sendiri..aku pon nk simpan duit gak..nk kawen lah..akekekekekee...gate sungguh!


jd pe yg harus aku lakukan?..

temuduga telah pon dijalankn oleh my family terhadap 'abang'..result???...iskh...iskh..ok je aku nmpk..abah leh terima..adik2 pon leh je..cuma mak ade le tk pueh ati skit..aku pon tak tau tang maner..seram gak..mane le tau, cinta kami jd antara dua darjat akekekekkee..tp maner le ade mende2 alah cam tu lagi..nntle ptg nnt nk call mak..nk tanya pendapat dia sekali lagi..ok ke idok 'abang' cyg aku tuh..pe yg aku lihat..abah leh je satu geng ngan 'abang'..panjang diorg berborak..maklumlh 1 negeri..(Johor)..keturunan pon lebih kurang..JAWA..tp 'abang' + BUGIS..hehehehe..keturunan lanun siottt..mampusss aku kene belasah akekekekekeke...suke je! memula tuh cam tk jd dtg je..ade je halangan...kene tingai bas le...jem le..memacam le...alhamdullilah, de jodoh kot?..akhirnya dia smpi on time je..sian lak aku tgk..penat..tp tk de le muka gelabah or suspen..cam dh biaso je jumpe parent aku..slow n steady je..memula tu, aku yg gelabah..nengok2 dia relak je, baru le aku tarik nafas...fuhhhhhh...lega! tp cabaran nyer blum berakhir disini..aku perlu melobi parent dia lak next month..camaner ek?...aku rase cam terlampau cepat mende nih berlaku..bab kitaorg baru kenai dekat 7 bln..tp kalu ati dh suke n dh jodoh..nk wat lagu mano?..terima je lh n let the nature flow ( rite my mashi?)..jika ade jodoh ngan 'abang' aku terima ngan hati yg terbuka tp jika tidak, aku pasrah....semoga lancar le hendaknyer..doakan aku ek?..jgn gelakkan aku lak kau tk jd ngan 'abang' nih bab lelaki kt mesia nih blum pupus lg sepenuhnyer..so, man outhere, watchuppp...heheheheh...>camaner lah rupe aku nk jd perempuan sopan santun nih?..pe le ujian yg mak dia nk beri?..soalan bocor tk de ke or target kuar..(cam nk peksa SPM je...)gelabah bangat aku..tulung..tulung..cik kuntum, semeni, ngenit, mck..n kaunselor..ilangkan le gelabah tenuk aku nihi..mase tk smpai lagi tp aku dh dup-dup..dap-dap..seram siotttt...iyolh,wat nyer parent dia tk setuju, sape yg meraung?....akaaaaaak gak..tk do dh org lain..dio lelaki...leh je carik lain tp kite kalu dh sayang..itu le yg pertama n terakhir dlm kamus cinta..pastu cuma pelengkap kehidupan..berumah tangga..cinta pertama sukar utk dilupakan..ttp kekal dlm ingatan, toi tk kak izan? betoiiiiii....

enal kembang tetiba bg aku satu topic yg membimbangkan aku sbg sorang ppuan...emmmm...dia tanya aku, sebg sorang ppuan..meaning is, did women love to be touch by their love one when they start to do that?..aku pn heran..pesal lak mamat tuh tanya soalan cam tuh?..bebile dh start touching with our couple de tk rase cam nk marah or moody tak kalu that man not touching u on every date?..enal kate:ppuan kalu dh start been touch by her man..she will crave more n more...(cam lagu mandy more lak..candy)...ppuan bile dh start kene pegang2..dia akan mahukan lebih2 dari itu.kalau tk wat dia akan merajuk..sbg lelaki enal kate lelaki akan rase buhsan kalu dok ari2 belai..terlampau murah n senang didapati..lelama lelaki tuh dh jemu..tuko ppuan lain lak...iye ke?..tulung jwb skit kengkawan kt luar sana tuh...bab aku pn jwb le ngan smartnyer..hehehehehe...up to that women if dia jenis street bimbos..she'll feel it..if she know n hv faith in GOD..she'll not do it..mmg aku akui..setan de merata2..so, up to urself to judge ur own prinsip..hep-hep..molot..molot....aku tk de lebih2 ek..jgn salah phm lak..pe punyer topik le ko nih enal?..iskh...iskh...hangat diperbincangan kan...jika ade maklumbalas..isi jelh kt tag bord aku tuh..sila...sila..sila..jgn memalu tenuk sgt!

aku dh booking kete 4-5/9 nih..leh ke?

No comments: