August 05, 2004

Ngantuk Siotttttttttttt....


Huargggg...huarghhhh..ngantuk giler aku arinih siot..entahlah..dh tu sejuk menggiler aircond opis nih..lemak aku dh cair erk?..heheheheh..NA mungkin..:P..arinih aku posa sunat..sesmbil tuh temankan kak izan n cik kuntum bayo diorg nyer posa yg tertinggal thn lps..iyolah..dh tk lama lg kite akan menyambut bulan yg penuh rahmat..yg paling baik antara 1000 bln..byk ibadah leh wat time tuh..n yg penting bg kaum ppuan ialah..treng..treng..HARI RAYA..satu sambutan yg meriah le..specialy bg kaum ppuan cam aku n bebudok umah tuh..kuih raya..baju raya baru..lemang..dam dam dum..bunyi mercun..opocot mak ko!..kunun le tuh..x sangka kan..mase berlalu begitu pantas..ghasenyer baru je raye..baru je posa..n tue nyer aku skang nih..thank shad for the wish u gave to me...lama tk dengo cite ko tu..kisah klasik ke? jgn mare..nnt kene jual..dun shoot me!

oklh...aku tk larat nk taip..mood posa nih melampau sungguh effectnyer..hingga otak!

No comments: