August 04, 2004

Ferra Roche n Sejambak bunga...

Hepi besday to me..hepi besday to me..wowwwww, x sangka aku dh pon menjangkau suku abad..but still going strong nyah! it just a number..25thn..tp aku still rase cam 17thn je..hahahahahhaa,klass nyah...:D..utk pengetahuan smua..ehemm..ehemm..thn nilah rasenya besday yg paling bersejarah n membuat aku rase cukup bahagia..bahagia sekali! aku cayang smua insan yg sudi menyayangi diri ini terutama keluarga,kwn rapat,budak2 umah (cik kuntum,aya,yati, semeni,ida n kerry)..terima kasih utk segala2nya slama ini..budi baik n kasih syg korang..i will treasure it until death do us part!..mmg aku nk blanja KFC kt korang tuh..tp wait ek..the time will come..kesempatan je tk de..insyaAllah akan aku tunaikan janji tu,sabolah ye?wat cik kuntum, hadiah aku tgh nk cari lg..tk jumpe mende yg aku nk kasi..hehehehehe, replika katok ijo!

thn nih jugaklh 1st time in my life aku dpt mende yg selama ini cuma angan2 sewaktu berguling2 bace novel inggeris hehehe...aku tk sangka..akhirnya, perkara itu terjadi pd hari jadi ku yg ke 25thn..kenangan ini akan jd lipatan sejarah bagi aku..w/pon tidak pasti penamatnya..bahagia atau tidak..i will treasure n keep it in my deepest heart..yg lucunya..cik kuntum n 'abang' wat konspirasi politik tertinggi tuk kenakan aku..amboit cik kuntum, jd perisik ek? luku pala kang..benjol! iyolh, bile kite dh ade org tercyg..tentu kite mahu konsi kegembiraan bersama..terutama ari besday..special tuh..yes, it just a date..but, did it always ct sulasteri to be born on that date?..no, just 1 n yo,it me! jd adele terasa ati skit bile 'abang' cam wat deq je..(sian cik abang aku kene omel2) mlm td aku kuar mkn ngan adik angkat (bolehlh dikatakn camtu..sb aku dh suke lh kwn ngan si khalmi nih, lurus) khalmi blanja aku ngan cik kuntum(biasa le..bodyguard aku)..kami mkn sate kt pre 16 sempena besday aku..sate hj samsuri beb, tp tk sesedap yg kat kajang tuh,kureng kick..alhmadulillah, reseki..ade owang nk blanja..sesambil tuh cik kuntum siap ugut nk simbah aku ngan air tpt jam 12.00 mlm...nk simbah ngan ayo kunyit..clorox..sabun..rendam suar 'kecik' aya hehehee..etc..etc..seram den dego nyer..tk mo lh mandi lg memalam gitu..bucuk lk tuh..tp dgn sengihan ala cipan..cik kuntum ttp mengugut aku..aku makin riso bile msg h/set tk renti2..tentulh dia planning gan budak umah nk kenakan aku...tp malang sekali, tekaan aku salah..kwang..kwang..kwang..cik kuntum berkomplot ngan 'abang' cyg aku..tk sabo2 cik kuntum nk blk umah..aku dh le gerun..takut budak umah dok simbah aku ngan ayo yg bermacam2 jenis tuh..geli! sangkaan aku meleset jauh..cik kuntum beri hadiah..hepi le sesgt..tk sabo2 aku nk bukak..ingatkan album..upe2nya..coklat 'ferre roche'..24 pcs..not frm her but frm my beloved..terkedu katak aku 5 saat..hehehehee..rase melayang semangat..terharu sungguh..dia ingat! saje je nk sakat aku tuh..pandai cik kuntum keep secret ek? dgn perasaan bermacam baur aku tepon dia mlm tu gak..nk ucap terima kasih..tp bile dego sore 'abang' yg ngantuk n letih tu..aku jd sebak..baik sungguh dia..sanggup dia layan sifat 'ngada2' aku nih..kalu jantan lain tentu dh left me clean n dry hehehehe..ala, mmglah ppuan suke gitu..betoi tak aya..kan..kan?..kan? -'cara kau memanjakan aku, menjauhkan kecurangan'- betoi sgt le lirik lagu kris n anang tuh..ppuan nih..terutama bintang leo..kalu org tuh dh pamper dia giler2..that's person is lucky coz we leo lady will treat our patner like king..if they know how to soothe our ego n mood....rite cik kuntum?

aku ucapkn tima kasih bebyk kat dia..'abang' suro aku kasi bebudak umah kongsi makan..kami mkn mlm td tp aku siap amek blk dianyer sampul.isi tisu jd cam isi coklat blk..jd coklat nmpk reallh w/pon dh mkn, ade paham?..wat kenangan..very the very the romantic..aku g keje pon dlmm keadaan hepi..but my happiness dun stop there..another suprise arrived this morning..same person delivered to me hahahaha...(ade gaji ke cik kuntum?)..he gave me a bouquet of flower..5 red roses n 2 orange roses..i dunno the meaning..terus aku carik makna kt yahoo.com..tk sangka..aku dpt bunga gak thn nih..on my special day..terharu n rase nk nangis on that time..mase cik kuntum nk kasi bunga tuh aku jd tergamam..sejambak bunga rose dr org yg aku sayang...bayangkan betapa terkejutnyer aku, nasib bak mck tk kene strok nyah..kalu tk x sompet den kawen, rugi hahahahahhaah... .i love him so much...i swear!

"watsoever pon, time will tell when,where, this love story end...aku hanya leh berdoa.tetapkan hati kami ber2..."

No comments: