August 24, 2004

siotttt..siotttt..siotttttt..sioottt!
heluuu...bertemu lg ek?..lama dh aku tk isi blog..lama x lama gak le..dlm 4 hari..hehehehe..sowi, bz ngan family..(cam dh kawen je bunyinyer hehehehehhee...) nasib baik cik kuntum x dok mising2..UPDATE..UPDATE..buhsan aku dengo nyer..emm...aku baru je mask keje arinih sb smlm aku cuti2 mesia..g mana?..x g memena pon..ado je den kt sini..aku sewa kete minggu lps..nk guna tuk ari konvo adik aku yg no 2 tuh, Oya..kt UIA, gombak..emmm..oya tk mo bwk van bab susah nk parking n kuar dr entrance nyer..iyolah..bkn dia sowang je yg konvo, ramai siottttt..(jgn jeles sweet ek?)..so aku pon sewa wira 1.5 kot?..RM90..utk 24hrs..ok le tuh..dulu cik kuntum RM150 siottt..mahal!..pe yg lebih men'yiot'kan lg ialah..jeng..jeng..jeng..enjin dia power siottttt!..'mengcanak' je naik bile aku tekan minyak..fast n furious..abeh smua org pusing pala nengok aku..segan lak pulak rasenye..ade sorang lelaki cina tuh siap ngenyit mata dogan den saat terdengo raungan enjin kete tuh..tp yg tk bestnyer..mase nk start enjin problem siottt..(hehehehe..sronot lak nyebut mende alah nih)..14 ratus kali baru leh on..abah benggang giler ngan kete tuh..so, time nk idupkan enjin je dia lari jejauh..bior aku idupkan sensorang..baran org tua...siap pesan ngan aku soroh cakap ngan tuan punyer kete sewa supaya betoikan..annoying..bayangkan jika tgh jln tuh dia wat hal?..malu giler siottttt...sape nk tolak kete tuh?..akakakkkkkk jugak...hehehehhee..tp pe2 pon mmg sronok bwk kete terutama jika ade kete sendiri..bilo le den nk berkerete ek?
Kami bertolak kul 6.45 am..utk menggelakkan kesesakan di kampus UIA tuh..senang nk parking kalu awal..nih le the 1st time my parent going to konvo like this..b4 this mmg le g time aku dpt diploma dulu..tp this is eksklusif la skit..degree..bangga la my parent..n my dear sis..coz 4 6 yrs dia g blajo kt situ..akhirnya setelah berhempas pulas n fengnin pala..Oya berjaya gak dgn mase dpn nyer..TAHNIAH sis..akak doakan ko berjaya dunia n akhirat, insyaAllah...utk kenang2an abeh gak le 4 rolls film..chiwi sunggu minah tuh....berbagai2 posing maut dia wat kt situ..aku pon pe lagi..joint le skali..gambo tuh sok, leh je aku paste kt sini..korang leh gak tgk..hehehehe..tepat kul 9.00 pm aku pon bertolak dr umah sewa adik aku tuh..blk putrajaya..adik bongsu aku ikut skali, Adeq...dia nk tgk budak yg penah dia jaga mase cuti SPM dulu tuh..dah beso mamat tuh..hampir 1 thn..Tuan Abdullah Hanif Tuan Man..mmg comel giler siotttt..ala, anak kak izan tuh..berat skang bile nk dukung..Adeq mmg rindu kt baby tuh...iyolah, dia jaga hampir 2 minggu..tentu le rindu...aku ni pon leh rindu kt hanif..muka cam katun 'sincan'..comel sungguh, pastu dahi tk renti2 berkerut cam pk masalah dunia akekekekkee...so cute..but still, not mine!..

skang nih ati aku semakin sarat n penuh dgn perasaan sayang kat 'abang'..mlm ahad itu telah membuktikan betapa insan itu benar-benar menyayangi n mencintai diri aku nih..sebak lak..iskh...iskh..(malu le minah rempit teriak kt sini..akekekekee)perasaan aku yg penuh curiga ttg nilai cinta n kasih sayang 'abang' terhadap diri ini terjawab juga akhirnya..sungguh aku tk sangka dia telah banyak melakukan pengorbanan terhadap aku tetapi aku masih ragu-ragu n wat2 x nmpk...iyole cik kuntum..iyole cik kuntum..teman tahu yg teman nih X patut wat mamat tuh lagu nih..menerima tanpa memberi..X percaya ada dirinya..X percaya yg diri ini telah dimiliki..kesian 'abang'..kalu dia tau le yg selama ini aku masih was-was dgn perhubungan ini..tentu kecewa beb!pengorbanan n usaha yang dilakukan hanya utk diri ini..sedangkan aku masih full of doubt..betoi ke mamat ni nk aku?..or just nk mainkan aku?..betoi ke dia syg aku or just nk amek kesempatan?..astragfirullahalazim, cetek sungguh akal aku!..bile direnung2 kembali..mmg aku nih patut diluku2 pala oleh cik kuntumk cyg..sepanjang perhubungan ini..terutama bile ia menjadi serius n melibatkan parent..'abang' semakin byk membuat pengorbanan..tp aku just ignore it..i think it normal..but last sunday nite..it melt my heart away like wall's ice cream...selama ini mmg dia serius dgn segala tindakan n kate2nyer...aku je yg wat pekak tinga..wat slumber siottttt...maleh nk pening2 kn pala..tp sebenonyer, ini le perasaan sebenor ek bile kite tau yg kita amat disayangi...semakin hari semakin sayang..'abang, maafkan sayang..sayang janji tk kan wat lagi..sayang janji tk kan mempersoalkan tindakan or kate2 abang pada sayang...sayang janji..sebab pe yg abang lakukan hanyalah utk kite n mase depan..'...(sowi..arinih terjiwang lelebih..sb buku dh bertemu ruas akhirnya...) skang nih teman dh tau sedalam mana cintamu..cheshhhh..cam lagu safura le pulak..sayangilah insan yang benar2 menyayangi kite..action speak louder than words!


abang,mencintaimu..seumur hidupku..selamanya kau tetap dihati..

No comments: