October 30, 2004

Siapa aku dimatamu?....

"let men tremble to win the hand of woman,
unless they win along with it,
the utmost passion of her heart..."

misi aku nk wat kuih nih makin berkobar2...tp aku tak tau le projek nih jln ke idok..bhn2 tok wat kuih baru je skit aku beli..emmm, mungkin mlm nih aku start wat kuih dgn cik kuntum n yati...yg lain tk joint...beli!..this weekend cuma tingal kami ber4..misni n aya blk kg memasing...berbuka dgn family..aku pon tgh pening..petang nih nk wat lauk pe?..sayo pe? kuih pe? sbnyer dh macam2 mende yg aku nk mkn tp entahlah...selera beso sungguh...kate nk diet, tp aku tk gak diet2..selera makan tuh memuncak je..tp tk de le melampau..nasib baik siang posa...kalu tk posa, tentu badan aku naik cam ni pam2 heheheheheh...mase tuh tk leh nk menyesal dah..nk turun skit punyer payah..nk naik fuyooooo..senang je, ari2 mkn nasi!

misni dh bising2 aku tk update..bkn tk mo update, tapi ade je yg menghalang 'ilham' aku dtg nih..dh le tgh mood nk 'bulan mengambang' so otak jd mereng skit..heheheheheh...dh tu, 'bulan' yg ditunggu2 tk kunjung tiba...riso le aku..kang tk leh solat ghaye lak....date nya dh terbabas 5 ari..patutnya area 25-26hb..nih dh masuk 30hb, tk nampak 'kaler' pon lgi...warggggggghhhhh! Mood pon cam nk marah org je..mengantuk pon ade..nk relak je..tkmo tension2..tp sb 'bulan' tk dtg2 maka bertambah le tension aku...

mende lg nk cite ek?...tk pe le, next week akak cite mende lain ek..tk de mood!


oh bulan, bile le ko nk tiba nih ek?

No comments: