October 21, 2004

Update..Update..Update

"to love who loves you,
to admire one who admires you,
in a word, to be the idol of one's idol,
is exceeding the limit of human joy;
it is stealing fire from heaven...."

Selasa,19/10/04

9.30 am - "Assalamualaikum...sy ct dr EPU nk tanya tntg status surat mengenai...bla..bla..bla.." itulah yang dok aku wat since ari rabu lps..meeting tuh 21hb tp last minute bru nk chek kehadiran, hampeshhh...control anggun le aku dlm phone tuh...buhsan!

12.30 pm - ajak aya g beli juadah berbuka...tk tau nk pilih pe...last2 amek sayur lemak rebung n perut + ikan percik n ikan goreng je..senang.

1.15 pm - ngantuk giler le...nk tido...tp kt maner ek? hemmmm...bilik en.adnan le..privacy skit...

2.15 pm - sambung blk tugas sbgai operator seksyen hueh..hueh...hueh..

4.45 pm - nk blk gak...tk mo tunggu..sok le sambung jd operator meeting..hehehhehehe..aya, jom!

Khamis,21/10/04

7.20 am - fuyoooo...arinih sesak giler naik bas..cam nk tercabut tulang tangan aku nh...bersilang2 cam akrobatik cina..smua dok push ke pintu bas..dey, jgn push..kang aku tempeleng seko2, tak leh sabo ke?

8.15 am - emmmm..rilek sat sambil bace paper..iyole, aku nk gak tambah knowledge..kang org kate ketinggalan zaman..fuyooo, lisdawati gan iwan upernyer!

9.15 am - sambugn kerje semlm..tepon kementerian yg belum kasi jawapan lgi...aku benggang sungguh le..tk reti2 ke nk anto borang jwpn semula?..pe korang tk de mesin faks ke, heran!

11.05 am - nk beli lauk pe yek?...cik kuntum jom g depan or u wanna buy at the B6 -1 cafe?

12.30 pm - emmm...g beli lauk gan cik kuntum..aya tk joint sb dia ade date berbuka gan 'apaknye' hehehhehe..bleh mkn ke?

2.30 pm - siottt...aku terlelap kt bilik menunggu..nasib tk de sape carik akak...smua g seminar n meeting...keje sbg operator seksyen pon dh abeh..mklumlh dah 21hb..ilang sore!

3.30 pm - chatting sat..keje2 smua dh beres..sesambil wat keje sesambil chat le...sunyinye office..cam di langgor garuda je...mendungnya kat luar tuh..cam nk ribut!

4.45 pm - sepatut nya aku dh blk tp hujan blm berenti so kene TUNGGU SEKEJAP..hueh...hueh..hueh best gak Jac Malaysian Idol tuh nyanyi lagu P.Ramle...so, pe lg..chat je le..selalunya kalu hujan nk msk ari jumaat nih payah skit berenti...mungkin seminggu bru reda..lgpon dh msk penghujung tahun...musim tengkujuh..camaner le rumah aku gamaknye? tk jd cat ke...kang tk kering lak!

5.30 pm - oklah...cik kuntum tepon...ade pegawai nk tumpangkan kami blk..alhamdullillah dh reseki tp pegawai tuh aku tk berkenaan skit...garang siotttt, PJ!


cinta ini hakikatnya...aku serahkan jiwa dan ragaku..menantimu walau sengsara..jika ini ketentuan-Nya..kau kan jadi miliku jua!

No comments: