June 29, 2004

Cun giler anak Abang Ja

Woit..cun giler anak dara Abg Ja aku tuh..putih n cute cam anak mat salleh..geram nyer aku..baru 2 bln tp lidah dh terjelir2 cam aku akekekekee..kenan aku kot? aku de buat mkn2 jemaat lps..nk ajak Abg Meri sekli tp dia tk jd..hampehh tul la..sibuk ngan busines dia..abg ja dtg ngan family..kak rini ngan abg peyo pon ade..aku ajaklh sekali si Jue tuh..kwn baik yg dah kawen..aku je yg lum hehehehe..abih aku kene kutuk giler ngan Jue sb tk g majlis kawen dia..(adik ipar dia hensem giler siotttt, cair ati aku!)..cantik gak dia nyer majlis..murah lk tuh package dlm RM550..pelamin n baju cantik2..pueh ati le tp posing gambo tk banyk..mungkin cameramen dia tk pakar..baru blajo snap gambo! mlm tuh aku buat mee kari..ade gak ajak kak izan..boleh le thn kecoh umah aku mlm tuh..seronok tgk diorg mkn..tp aku tk jemput insan katon tuh sb aku tgh angin ngan dia..perli2 aku, menyampah! sape yg lapo? dia gak..sape suroh kutuk2 aku?

terubat gak ghindu aku pd Abg Meri mlm sblm nyer...dia dtg ngan kawan pastu belanja aku ngan kak rini kt percint 8..minum2 n ngumpat serta mengimbau kenangan silam mase belajo kat POLISAS dulu2..cite pasai arwah kak nora yg kene buatan org..tp diorg cover je story tuh tk nk kasi tau aku..cakap2 pon kias2..aku tk phm..tk tau naper dia nk rahsiakn pd aku..sedey gak dgr cite arwah yg sakit teruk tuh tp nk buat camaner ajal dia dh sampai..cuma ralat tk dpt lawat dia mase kt sepital dulu..abg meri cam biase dok tanya bile aku nk kawen..oit, meri tunggu lh dulu..mck tk de duit n tk de mata ayo nk dinikahkan bersama aekekekkee..tkkn nk balon je memane tnpa melihat kualiti? no...no..no si, must prove the quality 1st br sesuweiiii...kalu tk mengidap lak..sekse jiwa n raga!

sok rasenye nk ajak cik kuntum nengok wayang kt ioi mall or mines..aku tk sabo nk nengok Harry potter..best giler mase tgk preview dlm tv tuh..cun abeh dia nyer special effect..nk g gak..nk g gak..dh lama tk merendek cam tuh akekekekeke..boring lh plak asek2 ngadap longkang je tiap2 mlm...lg pn dh gaji..leh la enjoy skit!

saat lilin itu terbakar hati ni dh jd milik mutlak dirimu

No comments: