June 04, 2004

Fengnin 200X..dok modified blog nih!

Ayoyoooo..fengnin kpala aku dok modified blog nih..mata pn dh jd juling dek kerana cuba memahami text blog nieh..camnaer nk letak games..letak tagbord..letak guessbook..ayouououououo, fengnin la cik salmah!..tp bile tgk blog jd cantik cam nih(pah, perasan le sesikit)sejuklk ati yg tgh baran carik idea akekekekeke..nih gambo tgh banyk mengiler nih..aku dok import dr picasa..nntlah aku kecikkn skit dia nyer saiz..supaya tk serabot blog aku nih..man-man la, aku baru je berkecimpung dlm bidang nih so kene le belajo slow2..lainla org tuh..bleh cut n paste je..aku baru nk belajo tatih2 buat mende2 nih so paham2 je la ye pah!

Ngantuk la mate aku..mlm td my uncle call sampai 3 pg..borak2 kosong..uncle ade meeting kt KL..sok baru dia fly back to KK tuk jumpe untie tercayang akekekekkee..layan je lah dia..aku pon boring mlm td..maklumlh tido ptg..so, mlm terkebil2la nk lelapkan mate..sedang aku dok gosok baju kul 12.50 mlm..tetiba je no uncle naik...ingatkan emegency upe2nyer..dia bosan dok sorang2 kt hotel tuh..tuh yg ajak aku borak2..cite pasal golf..cite pasal anak2 dia..cite pasal untie..n work etc..etc..last2 dia yg colapse..mengantuk, aku dek je..sb mata aku jika dh start bukak kul 2.00 am, payah nk tutup semula..pas letak phone aku dok la basuh kain lak pg2 bute..seram pon ade gak..tp aku keraskan jugak ati basuh n jemur kain..hehehehehhe!

Arinih my parent seeing my younger sister kt UiTM Segamat..dia dh tamat khimat negara..second intake..dgr2 cite Dato' Najib yg akan hadiri majlis penutup tuh..tentu sronot minah tuh..dh lama dok menghitung ari nk balik..tk tahan ngan gelagat senior2 Uitm Segamat tuh..katenya berlagak!..maklumlh yg masuk tuh smua adik2..jd time tu lah nk release tension..kan?..aku dh paham sgt gelagat minah n mamat U nih w/pon aku x berpeluang bergelar mahasiswa tp aku ade experience kt Polisas dulu...same je, tp maaflah, aku tk buat lagu tuh..memana junior yg sombong aku ignore je..sb kalu dipk'n satu mase nnt anak2 aku jugak akan ke sana, insyaAllah..so, kalu tk nk berlaku kt mereka..aku tk perlu mulakan..tp yg jd angin ialah..adik aku yg lembut tuh pn kene..waktu adik kecayangan aku tuh demam, sikitpon diorg tk amek peduli..doklah minah tuh tanggung sorang2..siap call abah mintak duit nk beli ubat, pe tuh?..logik ke berlaku pd org yg mendambik dada sebagai bakal peneraju negara? masalah rakyat yg kecik cam tuh pon leh kelam kabut n bongkak..heran aku!..bukan aku je yg naik angin...abah yg lembut n baik ati tuh pn siap nk sound diorg petang neih..sound je bah, bkn diorg je yg wataniah..abah dulu pon purely soldier..tentu abah tau about displin! aku sokong abah tercayang..semoga lainkali ia x berlaku

mende le bahasa blog nieh..pening aku nk baca!

No comments: