June 11, 2004

MInggu Bz bagi Zurisha

Arghhh...minggu paling bz bg aku..sb tuh x sempat tulih blog..nk jenguk pon kene curi2 mase..w/pon boss x de..she outstation tp yg tingai kt off nie..mengada2 nk bermanja ngan aku akekekeke...pastu aku sibuk lk buat claim perjalanan arih tuh..biasele beb, makcik dh bangkrap!Almaklumlh..family is important to me..so, phm2 jelh ek?bile dh lega skit, barulh aku dok tulih blog arinih..emmm,sori ek jika buat korang tertunggu2 terutama si silent tuh..tah sape budak nyer nih!relak arr bro..akak sibuk minggu nih, tu yg lambat open kedai hehehehhee.. this week aku g kedah,anto Adam..tp tk amek cuti sb minggu dpn nk cuti gak..jeng..jeng..jeng, pas solat jemaat nih-my youngest uncle getting married..not too young but he is 42 yrs..akekekeke..pasai tuh minggu dpn aku nk cuti coz kenduri pihak lelaki that week..kene le tolong pe yg patut..sesambil cari pengalaman hahahahah..iyolah, sok2 senang nk buat kenduri kawen.family aku bile dh tahu serba sikit nih...memula tuh aku tk mo ikut family g kedah tp abah urge me to coz nobody can exchange driver..jauh kedah tuh sioooot!..mmglh penat my dearest father kalu drive sorang2..Adam? jgn harap..mamat tuh kalu drive cam ppuan..slow nk mampuih..terlampau sivik kt jln raye..ek elelel..memula2 dpt lesen mmglah ikut undang2..cam aku gak dolu2..sok2 tuh tgklh kalu dh lesen penuh..berdecit bunyiyerrrrr..akekekeke!

Emmm...cik kuntum xcident lg..pas blik umah aku amek suar ngan jijah..siap gelak2 sakan n pesan soruh beli buah tangan lg..tp bkn ngan aku..adik ppuan dia..dh lh minah tuh nk g sabah..siap xcident lak kt trafik light dengkil puchong..pe le minah rempit sorang nih..kene 6 jahit kt siku tuh..iskh..iksh.,...seram aku dengo pah oit!! siap beri sms kt aku kul 1.00 pg..fuyoooo, seram aku dgr..tp aku cume sedo kul 5.20..terkezut banggang akak nyah oit..terus sms blk n call..ingat dia memain..upe2 betul..tp time aku call je dia dh ontheway to KLIA..nk gak dia g sabah dlm keadaan gitu2..bengkak n lebam2..badan tuh musti sakit bile bgn pagi sok! Ehemmm...ehem..sakit lk tekak aku akibat mkn cencaluk yg yati bwk balik arituh...smlm posa sunat jd aku dok la masak utk berbuka..tetiba yati dok hulu botol cencaluk..melelehlh air liur aku..sedap giler tuh..tuh yg bantai 2 pinggan nasi berbuka smlm..tp tk sampai 1/2 jam..muka, tekak, tinga aku dh start gatai2..bisa beb!..aku mmg ade resdung..tuh yg gatai mengiler..abeh je solat isyak n yassin mlm td..aku dok masak air nk lap kt muka..kene je air panas suam2 tuh, lega la skit..bolehlh aku tido..itupon dh telan panadol..buat ilang gatai..maknanyer? tido lah..aekekekeke, nyenyak sampai pagi!

Kedah, tunggu ke munculan makcik ek?

No comments: