June 22, 2004

Cinonet mengamuk tahap gaban!!

Smlm aku blk umah cik kuntum, tk sempat nk g umah pengantin baru tuh..Za&Fendy..diorg buat mkn2 utk budak umah sewa aku tuh..aku lak leh tk ingat sb mamai nk jumpe cinonet tuh..pe le menu suami isteri tuh ek?tk pelh tk de rezeki..cik kuntum dh fobia nk bwk moto memalam sb dh x-cident 2 minggu lps..(fobia?..cam tk cayo je pah kah..kah..kah..kah)so,kitaorg rush sblm mlm..ataih moto tuh berpuluh2 lg aku dok nyanyi..lagu katak kecil pon ade :P..maklumlh cik kuntum dh jd pemandu berhemah..60kmj...majlis start kul 8.00 tk sempat arr..nk belasah mlm tuh, tk pelh ujung thn kan leh g sb diorg musti buat rumah terbuka kan?kan?kan? hehehehehe...

Sampai je umah cik kuntum aku terus terkam cinonet yg sedang enak m'xplore tv beso dpn ruang tamu tuh..abeh le dia aku romen2..nasib baik tk nangis..geram...rindu..iskh..iskh..nasib baik kak eda tk marah..kak long dia lak cam jelous je..ala, 2 aku suka sb comel cam makcik dia akekekekee..sape lg? cik kuntum lh!mlm td gak kitaorg melepaskan gian nk mkn sayap ayam..fuhhhh..lega dpt mkn tp kopak gak mlm td sb beli suar hehehehhe..kat VNME putra perdana tuh..RM19.90..tp nk buat camner dh cantik n cute kalu kitaorg ber2 pakai..belasah je lah..tp suar tuh mmg selesa lh..ikut body..strecth..warna biru..cik kuntum warna merah(dia mmg suka warna tuh,terang n clear)..suar tuh leh buat jogging minggu dpn..cuma nk kene carik kasut sport ranggi skit..baru lh sesuweiiiii..leh la ngorat abg2 bomba kt parking motor tuh akekekekekeke..(tp hampeh, semua anak bilis)..blk umah aku romen lg si cinonet tuh..pueh dia gelak ketawa..nsb baik aku tk buat love bite,comel, yummm..yumm..yum..enaknyer di mkn begitu saje..heheheheh..tp malang sekali, midnite tuh dia buat hal..nangis tk renti2..seram aku dengo..cam kene cubit2..sehabis nyaring cinonet tuh teran sore..kalah ziana zain,kasihan lak aku nengok kak eda..tulah dok galak sgt aku meromen n gelak2, budak tuh tk leh tido lak..sawan!..memula tuh riso gak aku tp tgk cik kuntum relaks je..aku pon joint je lh..sok2 anak aku, tk tau lh nk buat lagu mane!

ikut kn mlm td nk dating kn si cik kuntum ngan kawan shrek..tp kwn dia keje ptg lh pulak..potong stim sungguh arrr..kalu tk leh gak aku nengok rupe dia..hensem ke idok mat banjar tuh akekekekekek..nmpk gaye nyer kene postpone le dating tuh minggu dpn..aku ngan cik kuntum nk nengok harry potter lah..dh lama aku tunggu sequel tuh..tak sabo rasenyer..tp nk g gan pe? cik kuntum dh pindah umah aku minggu dpn..moto abg dia tk kasi bwk..kami 'patah kaki',so??

'jodoh n maut telah ditetapkan oleh Allah...'

No comments: