June 24, 2004

$%$%$%$%@##@@&&**((*++@##%$%^&

Minggu nih aku bad mood skit..rase nk marah kt smua org terutama adalah insan karton tuh..hehehehe..emosi tk stabil..geram..n segala2 nyerlah..upe2nyer bendera jepun nk datang,:P..patutlah moody semacam je..ditambah dgn penat kenduri arih tuh abeh2..insan karton tuh..tepon aku buat hal..tp setelah dh dilanda ari nih barulah aku lega..kalu tk abeh enal kembang tuh aku sembur nyah!..(cian mamat tuh tk pasal2..)keep on nagging me..nk ngorat, kate jelh..aku tk kisah..hahahahahah..perasan lh pulak makcik..:P..sb tuh aku tk tuleh blog 2 ari nih

mlm td tido lg umah cik kuntum..iyolah, tk lama lg dh tk leh nk lepak situ..cik kuntum dh pindah..kitaorg ronda2 skit n minum2 kt gerai sana..mklmlh, nnt dh tk boleh..so lepak2 lh sambil minum n mengumpat..biasele..ppuan! aku ade gak romen2 cinonet tuh tp oleh kerana 2 ari lepas dia sawan mlm akibat terlampau gelak ngan aku..maka mlm td aku romen skit2 je..geram tuh mmglh geram tp nk buat camner? kasihan kak eda kalu cinonet tuh nangis sampai pagi..rase bersalah pulak aku..mlm td cik kuntum cam kucing nak beranak akibat 'abang' dia lak..menunggu sms cam menunggu bintang jatuh dr langit..cemas je bile sms berbunyi..malangnyer bkn insan yg ditungu2..sian dia! aku menyampah tul kalu tertunggu2 nih..rimas..gelisah..cemas pon ada gak...pastu binggung sb soalan kite tk dijwb dgn segera..ia membuat kita (terutama ppuan) akan membuat tanggapan negatif selalu..so, kaum lelaki cubalh sensitif skit..jgn buat deq je cam squirel squad tuh..sakit ati atuk cik mini jdnyer..kekadang sikap amek berat itu amat bermakna!

berbaloi ke aku tk cukup tido utk 3 ari berturut2 nih?

No comments: