March 31, 2005

Subjek : Pedihnya Ulu Hatiku...kwa..kwa..kwa!

10,000 permohonan / 2,000 unit= giler..nk letak katmaner laki n bini tuh? Kalu 1 family ade 7 orng..tp kuata 1 family 5 org..lg 2 tuh nk msk kat maner? paham ke idok korang nih? tk paham le tuh..berkerut2 dahi cam nenek kebayan..soalan admate tuh..sape2 yg fail math tuh, tak yah le congak2 guna jari..takkan dpt jawapannyer sb keberangkalian dia tak de...hampeshhhh!..aku tgh penin nih..kawen idok lg tp nk penin2..jgn heran lah...mana yg dh kawen tau lah problem yg melanda bakal pengantin..toi tk chik min? amboit2 angguk semangat ye chik min hehehehhe...mana yg blum mengalami nih..aku gerenti korang akan jd penin2 cam aku gak nyah,klasss!

Toke TZM gan aku berharap agar kami dpt dok kuaters..jimatlah belanja n rumah pon cantik..bio pon kecik..janji tingai dlm putrajaya..senang nk g keje n ulang-alik..lg 1, suasana yang damai n ijo mate memandang..atenya cik kuntum bknnya ijo katak pisang..tak sesuweiiii!!!...MALANGNYA...permohonan aku dlm 20%..keberangkalian 0.2, maknanya...tk dpt dok kuaters le teman pah!..melalu sumber2 yg boleh dipercayai..iaitu chik min kite..kalu sanggup tunggu le 8-12 bln lg,bru leh dok umah kerajaan tuh...dh tuh takkan aku nk dok asing2 lelama gan hubby? sape yg cako denden nnt? akak gak kan..kan..kan..:P

emmm..kene berbincang lg le gamaknya...planing dh bermcm di buat..tp satu pon tk bleh di pkai lagi
ni plak dh tk dpt dok kuaters dlm waktu terdekat nih so, kene le menyewa..Toke TZM tk mo dok asing2..susah katenya..ahem-ahem...jgn dok sengih2 cam oyster masam erk cik kuntum..pk kuning le tuh muahahahha..bknlah itu sbnya..byk sebenonya..tp entahlah, kalu ade reseki adolah..bermakno adolah jemputan open house aku..kalu tk dok diam2 je ler kat flat ijo tuh..jd penghuni setia!

persiapan? adelah dlm 45%...lambat lagi erk..2 bln lg..tok sah ler bimbang chik min oit..insyaAllah, kami akan menyusul le pas chik min bln 5 nih..kalu ade jodoh tk kemana kan..kan...kan? arinih kelam kabut gak Toke TZM tuh pasai borang kawen dia..sb konfuse..bile dh bincang2 mlm td baru leh dpt conclusion..siap tanya maklong gan jue lg...ttg prosedur isi borang n nk anto kemana..akhirnya selesai gak tp aku tk inform my mum lg..sok2lah...hehehehhe

sakitnya belakang aku nih...tk tau le naper..abeh kene 'rogol' gan yati mlm td..minah tuh urut 1 bdn kekunun ler..sakitnya tuhan aje yg tahu...iskh...iskh...iskh...bile bgn pg lagi ler sakit..mlm td aku tk bleh tido sgt..setiap jam terjaga sb tk bleh kalihkan bdn ke kiri or kekanan...sakit sgt tau..ingatkan nk amek MC arinih tp tk pelah..mungkin nk ajak kak izan g Ulak Lempik sabtu nih utk berurut..(tukang urut tuh pon sama nama gan aku muahahahha..)tgklah cemaner nnt..mlm nih pon nk kuar..tk tau le larat ke idok menonggeng kt TZM tuh..silap2 aku krem mengkarung kt blkang moto muahahahah...tentunya Toke TZM tuh le yg dok angkut hahahahaha!

aderghhh..aderghhhh...sakit siotttt, mak tolong!!!!

No comments: