March 04, 2005

Subjek : Mungkin Jua Kau Ada Yg Lain

Skang nih asek2 lagu si zeton samion tuh yg kuar kt radio..sehari ade le dkt 40 kali kt sinar FM..bohsan aku!..tp nk wat cemaner radio kt off aku tuh bkn aku yg punya jd chanel dia lagu melayu jer ler..aku ingt nk layan MIX or HItz ker..tp org2 zaman dulu2 jd tumpang dengo jer ler muahahahahah....

kecoh arr chik kuntum gam chik min soh aku update..ni yg aku dok update akibat mendengar hasutan mereka muahahahha..yg aya dok paste cite itu jer ler...tentu dh ikut jejak langkah maklong ida kita tuh..cubalah update chik ngenit oit..tuko cite baru..heheheh..aku baru je blk dr seksyen chik kuntum..dia ajak mkn2 kt situ..chik min gan liza pon ade..iyolah-iyolah..mmg ler tgh diet tp org dh pelawa..reseki jgn di tolak..nnt merana perut gendut nih muahahahah...mlm td aku dok tempah baju gan toke TZM tuh..bj utk mjlis kt JB..dia tempah 3 psg baju melayu RM175..aku lak bj kurung johor..sedey arr..sb kene ikut ckp toke TZM tuh..sibuk benar soh aku wat pesen bj kurung johor..nk yg tradisional n asli katanyer...aku nk tambah hiasan cam manik2 or sulam pon dia cam tk kasi..tp aku pujuk2 gak, takkan nk pki kain kosong?!..nnt org kate bkn majlis kawen tp kenduri pertandingan nasyid sri larkin lak..buhsan!

aik?! ghupe2nya..kedai jahit tuh tokenya org senegeri gan aku..org phg..abg ipar dia org muar,johor..nk tergelak pon ade gak..sb budk tuh belajar menjahit kt area umah Toke TZM tuh..bdk YPJ..dia nyer pakwe pon kenal toke TZM tuh..kene le jemput kenduri sok sb sekg..kecil toi dunia yer?..pusing2 pon jumpa org kita gak heheheh..borak lama gak gan bebdk tuh..muda2 dh bukak perniagaan..baguslah!!..dari dok melepak..baik berniaga sb ade skill n kemahiran..gunakanlah.

pastu aku gan insan tercyg pon g minum n mkn kepak ayam kt kedai dpn..haus lak bila dh abeh berbual2..aku mmg nk mkn kepak ayam tuh, sedap..sb dh lama tk mkn..sesambil mkn tuh kami bincngkan le topik terhangat masa kini..sesambil gelak aku bertanya pd dia..ingat x 1st time kite jumpa? dia senyum n kata ingat..tmpt tuh ler memula kitaorg jumpa..so 8.3.2005..setahun kami sudh berkenalan..kira2 anniversary ler..(so, kasi le hadiah kan?)..kami sama2 gelak bila mengimbau kenangan dulu..dan kini semakin hampir utk menyahut seruan Nabi agar meramaikan umat islam di dunia nih muahahahah..kawen!

byk gak perkara yg kami bincangkan..dr yg biasa kepada yg lebey serius..bila dh bincang nih baru kami nmpk..byk yg akan kami susuri sebg satu entiti (cam cite entiti indon tuh plak....)masa dpn yg penuh gan t/jwb...kepala otak skang pon dok pk cemaner nk tambah income utk membina keluarga..memsg memberi idea tp blum decide nk amek yg mana..kami ghase cam nk amek part time tuk tambah income..pe2 pon lepas finish everything this coming June, bru kiteorg discuss smula dgn lebey baik..n mintak pendapat org2 yg dekat..emmm, now i know how our parent felt dulu2!

sok aku nk blk kg..nk g anto langsir yg dibeli di nilai 3 last week..40m siot..berat so kene le bwk toke TZM tuh..utk jd porter angkut barang muahahahah..aku nk bwk kain psg tuk family..tentu tk cukp tangan kalu blk sorang..tp kami tk tido..blk petang sok gak..cuma anto brg n fitting bj kt bridal shop..Oya dtg sama tuk carik keje kt alamanda..iyolah, dari dia duk saje kt umah eloklah tambah pendapatan..at least bley tampung belanja diri sendiri..carik pengalaman ker..aku tk kisah sb dia leh tumpang umah sewa so aku kene le beli mesin bsh..senang..bj pon cpt kering..tk mkn mase or tunggu giliran tuk wash clothes kami!

"ekelelelelel..."

No comments: