April 14, 2005

Subjek : Buai Slow-Slow

Buai slow-slow
sampai flat ijo
apa dlm h/beg seno
segugus kunci honda
soalannya: dimanakah kete honda itu?
(sape dpt jwb, naik kete 1 bln free)

laa..ramainya yg angkt tangan..muahahahahah...pantun itu ditujukan has wat cik kuntum yg sdg menunggu 'reborn' car..frm sabah..sebenonya, ramai yg tunggu2 this 'reborn'..tak tahan nk beratur 4,5000 org kt bus stop tuh...aik, jgn tak tau skang nih nadiputra melancanrkan bulan nilai2 murni..so, every morning u hv to queue for bus..(sakit tinga dgr yati gan chik min melalak lagu tema tuh pepg buta)..so, just imagine ler kalu ade beribu2 org kt plat ijo tuh? atenya...sampai jatuh le seno tuh dok tunggu bas muahahahah...

last week adalah hell of my world..sakit pinggang giler..siap blk kg tuk berurut..aku tau tau wat de matter with my pinggang...blum kawen udah sakit2..sok2 dh kawen? cemaner le gamoknya pah...hehehe..itu psl le tk update blog..aku mc 2 ari..nk tido pon susah..sib baik sblm blk tuh cik kuntum urut guna siku..kurang le skit..tp skang ni kene urut seblm tido...baru pepagi tuh ok..sakitnya dari pinggang inga kaki..emmm, mase x-cident thn lps..aku dh X-RAY..doktor kate tk de pe2..skang nih effect le plak..heran!

nk jumpe doktor..maleh..kene nunggu lama..so, urut je le sendiri..sok2 kalu dh dpt Toke TZM tuh..mintak tulung le urutkan..susah senang sesana ye tak? heheh..amboit senyum simpol chik min erk..tk sabo2 nk tunggu ari kurbani :P....nk berlari2 di pantai tioman tuh..kunun2 ler..tp aku rasa lari dlm chalet jer ler..anak ayam di kejo musang la..la..la..la..anak ayam di kejo musang!

tk lama lg aku akan keseorgn kembali kt office..typist aku dh naik pangkat kerani..so, terpksalah lah blah kt tmpt lain..aku heran ler..sejak aku dok sini,staff tk lama pon...seksyen aku ade 'ong' kot pah? asek2 naik pangkat jerk..aku blum lagi ler..x pe arr bg jelah bg yg nk sgt tuh..aku msh muda..tk pueh nk 'mengulor' kt office nih muahahah..so aku jer yg masih setia di sini...entah bile nk pindah..tp memandangkan it simple here...aku ok je..tgklah nnt kot2 kene tuko JB lak..padan muka!

i'm counting days..n still doing the preparation for my wedding..wat? i'm getting married? can believe it...it like dream with blur image..isk..iskk..iskk..berat ati nk tingaikan plat ijo tuh gan kengkawan...kene lak dok gan laki sendiri..pe nk wat? tentu t/jwb byk..nk carik duit lebey lg tuk tampung pe2 yg patut (kasut baru..baju baru..blaus baru..tudung baru etc..etc)kt umah bujang leh le wat giler2 akhir remaja..pas nih kene jaga tingkah laku lak..nk jd ppuan sejati ler kunun2, bleh ker? semua keje surirumah aku kene wat...tu le yg berat skit sb aku nih kategori PEMALAS skit...ala, skit jer yati oit..tp bile angin rajin aku dtg..smua brg aku buang muahahaha..(itu le teknik cik kuntum mengemas..ala2 alam flora)....pe2 tunggu je lah..kalu aku dh kemas umah sok baru korang dtg tau...open house!

hah, thn nie beraya dgn suami? kwa..kwa..kwa...1,2,3,4..byknyer anak sedaro den pas kawen nih..abeh le bajet raye aku..sb kene kasi 2 blah..JB n T'loh...emmm, sorang RM1 ok tk chik min? tk pon kasi 0.50 je ler..(dlm tabung byk tuh)aku kan pokai lps kawen nih..so kene agak2 le berbelanja muahahah..silap2 baju raye nnt aku tk beli baru..pki je baju nikah, classs nyah!


sabo lah aya, banyak dugaan nk bertunang nih...i already taste it..

No comments: