March 14, 2005

Subjek : Oh mesin basuhku!

Alhamdulillah...syukur,akhirnya impian aku menjadi kenyataan..mesin basuh pujaan kini berada di dpn mata..chik min dh tentu dok perli2 aku muahahahah..tp aku mmg bahagia skang sb dh dpt mesin bsh..tp tentu Yati bising if bil ayo n elektrik naik..tk kisah le kalu aku kene bayo lebey pon...janji senang n tk penat dok tonyoh n bilas bj..yang penting bahagia,toi dak?!

emmm..aku hangin toi tau..taqboard kene virus SAR..tk bleh nk update or kutuk org...hampesh..apasal erk? cam mogok je tagboard tuh..sian kami, buhsan sb tk bley komplen blog kroni's lain muahahah..Arinih OYa interview kat ROTIBOY Alamanda..entahlah, dapat ke idok tuh? aku doakan agar dia dpt..tk de le dia rase hepless n jobless..aku phm bile kite penah pegang RM dlm tangan n berbelanja ikut suka ati tentu perit jika skang nih kita lak mintak simpati org..aku tk kisah..tulung setakat yg mampu..kalu ade reseki dia, alhamdullilah..kalu tk, usaha lagi...mende2 cam nih tk bleh putus asa..lgpon dia ade degree..tentule tk seperit aku yg ade dip ni je..lama gak menganggur tp kerana ade utang gan JPA maka..dptlah teman keje kt sini muehehheheh..alhamdulillah!

aku tk wat pe2 pon minggu lps..selain dr g kenduri ijot kt n9...lgpon TOke TZM tuh g kursus kawen kt Masjid PUtrajaya..padan muka!..sape soh lambat sgt amek kursus..huh, nasib baik sempat sblm nikah kalu tk mkn taun gak le aku gan dia nk bercouple2an..heheheh, toi tk bang? bile aku tanya psl ceramah dia kate sampi subuh pon tk abeh lg..hahahah, biase le tuh..sib baik tk kene soal cam aku dulu..skang nih nk kawen pon senang tp tak tau le dia..sb org johor nih byk sgt peraturan..chek darah lah..chek pengetahuan agama lah..chek itu..chek ini..gamaknya kalu logik mungkin dara n keterunaan pon kene chek gak...huh, sape nk jwb tuh chik min?..lg seram aku siottt!

emm..masih byk brg tk bley lg..aku tk sabo nk finish all this thing as soon as possible..tp mkn masa gak sb TOke TZM tuh bz..cam aku gak..kitaorg nk bley slow2 n tunggu sale..skang nih sale ke?..td enal beritahu aku SOGO ade sale ingga 3 APril nih (amboit, chik min sinsing lengan erk nk g...)emmm...agaknya2 bile aku nk g nih? sb this coming weekend aku kene g umah TOKE TZM kt JB tuh..ade kenduri kawen sepupu dia..kembar beb..adik-abg wat majlis serentak, jimat belanja tau..nih yg aku segan sgt2..kene jumpe sedara mara..kalu aku nih cun cam maya karin tuh tk per gak..bkn setakat jumpe sedara mara dia..sultan johor pon aku sanggup mengadap, ampun tuanku!..heheheh..segan..tk tau nk wat pe nnt..dh le FIL aku tuh semcm jerk..garang n payah nk bersore..ni plak dh kematian isteri tentu le tension..sian dia, tingai sorng2..sib baik ank no 2 tuh tk kawen lg..bleh le wat teman...

keje? cam biase le..kekadang sibuk..kekadang slow..ikut mood officer le nk dera aku cemaner..aku terima je, sb dh sib badan..lgpon yg penting gaji ttp masuk ujung bln so buat le pe2 yg korang suke kt aku..aku redha muahahahah..chik min skang nih bz lak wat persiapan mjlis..Aya pon bakal mengikuti jejak langkah kami lak this year..insyaAllah, thn nih bertunang..thn dpn kawen, tk sabo2 ye aya? :P..aku pon tgh binggung nih..byk sgt jemputan kawen..tk tau mane satu nk pg nih..kwn baik aku pon kawen 1 Mei nih, Dewi..chik min pon 1 Mei gak..Aya nk bertunang pon 1 Mei gak..cuba pk skit..aku dh penin nih, mana satu nk pg?..boleh kerat kan ke bdn aku nih,kerat 17-81/25+6-3=?..tp kalu belah n buang lemak pon ok gak kan?


tugas2 utama, pe erk?

No comments: