March 22, 2005

Subjek: Geram..geram..aku mmg geram..%$#@*&^%$#

Shit!!!..sememangnya aku geram teramat geram pg nih!

no manners..no education..no brain..smuanya arrr..nilai2 murni kunun..hampeshhh...ttp cam manusia tk bertamadun..ttp cam tk sekolah...padahal keje kt kawasan elit..tp otak cam bdk skolah..itu pon kalu skolah..kalu tk cam bdk tadika je le gamaknya..shitt!

harapkan baju je vouge, tudung berkilat n kasut penuh..tp attitude hampeshh..mana le pegi nilai2 murni nih? aku dh buhsan,ari2 maslh nih yg timbul..shittt!..yg toke tuh pon satu..atenye kate ade 20 bijik..nih aku tgk tk cam 10 bijik pon..dun blame us n said we late..hell you, we alwayz early this year..no more 7.30 am late, abeh nk soh tercegat kul 5.00 am,shit u!

I'm so pist off..

woit, korang yg memenuhi bas nadi putra..aku nk sound skit erk..jgn nk mengada2 dlm bas tuh..guna otak skit..timbang rase skit kt org lain yg naik bas tuh..bkn korang je yg bayo tambang..aku n the geng turut menyumbang gak tau..tp kami tk penah amek kesempatan..tetap bertimbang rase demi korang yang bahlol..agaknya kalu aku pon turut bersikap cam korang, tentu abeh smua yg dok beratur tuh aku siku sorang2!

kepada toke nadi putra- nk kami bako bas 20 bijik tu ke baru nk insaf, memain sama gua erk!

No comments: