March 17, 2005

Subjek : Selalunya Orang yang kita sayang...


"Selalunya orang yang kita sayang suka membuatkan kita dalam keadaan teruji...
selalunya orang yang kita sayang suka membuat kita terkeliru..
selalunya orang yang kita sayang suka membuat kita terluka..
selalunya orang yang kita sayang suka membuat kita terkilan
selalunya orang yang kita sayang suka membuatkan tahap kesabaran kita menipis..
Dan selalunya orang kita sayang suka membuatkan ianya hadir bila memerlukan dan pergi tanpa meninggalkan pesan..."


Erkkk...sok aku akan berangkat ke JB..seram siottt...gelabah cipan..chik min tulung..tulung..tulung!

tak tau nk wat per ler..aku nih bknnya jenis ppuan sopan santun ala2 puteri gunung ledang tuh..tp skit lebey baik ler dr puteri gunung semanggol hehehehhe...cemaner ler nk jaga kelakukan erk? aku nih lepas laku skit..muka tk malu or selamba tapir..kalu org tk kenal tgk muka aku tentu dia kate aku sombong n garang kan maklong? bknya aku sombong tp aku mmg camtu..tk kenal aku tk de le nk mengediks tp bila dh rapat..siap le korang-ketawa tk henti2 cam org kene rasuk dek mak ponti hehehehe...jd kene le tahan skit kalu dibuli oleh aku..(toi tak chik kuntum, aya, yati n chik min?)

emmm...pe le nk jd kat aku nih?

No comments: