March 23, 2005

Subjek : " IN RYTHM EVENTUALLY"

SEIRAMA SEABADI...itu lah moto SEWAKTU Group yg dianggotai seramai 11 org bdk giler2 dr SEMEVO SARUTA 96'..sape lg ketuanya? AKu ler muehehehheheh..

entahlah tetiba je ghase rindu giler gan geng2 lama..lama tk wat reunion..sempat wat 3 kali je..itu pon tk smua hadir sama..iyolah bile dh ade kehidupan memasing..susah nk di kumpulkan..ade2 je alasan..maklumah, ade yg dh beranak pinak!

aku,jan,dewi,linda,diana,yaya,jojo,mas,rose,ina kplongge dan nurul..sekepala..n suke ketawa..biasale kalu aku dh wat joke tentu lah diorg ketawa...heheheheh, kiranya i'm the clown lah..but still i'm the leader heheheheh..(w/pun ade perebutan kuasa..silence still can kill beb!)..dlm klas aku tuh ade 4 group:

1. Flower Power
Ahlinya smua anak org loaded..cantik n bijak..but mengediks
diorg nih musuh no 1 kitaorg..cam cheerleader...elit,sosfikated,
sexy n fofular...jaga standard tau..perasan!! suke overshadow group lain..kunun2
diorg terhebat in all field, bleh blah lah...dgr cite ramai dh
jd chef or terlibat dgn management hotel sekitar malaysia..so,
mana yg selalu gi hotel tuh mungkin korang mkn masakan diorg!

2. Ewoks Group
nape EWOKS?..sb diorg pendek2..hehehehhe..yg uniknya smua ada
tahi lalat tepi bibir..sb tuh group nih terkenal gan lazer giler
cakap ikut sedap mulut jer..jelingan? fuyoooo...naik juling!
ketot2 tp sekali diorg kasi, berdesing tinga...group nih ade
alliance gan kitaorg..secara sulit ler..group lain tak tau tp
kalau aku nk sokongan, insyaAllah mereka ade di blkg..

3. Boy Group
hah, sb skolah vokay sain rumah tangga (saruta) jd hanya 3 org
bdk lelaki dlm kelas aku tau..keistimewaan??..suka lawan kentut
dlm kelas..hampeshhh!..yg jd mangsa aku ler..dok hidu bau tuh..
sb aku dok meja sebelah diorg ber3..salah sorg dr mereka adalah
anak kepada penerbit JEJAK RASUL- ala wan alias tuh..tp anak dia
hensem siott..kacak giler n bijak heheheh..namanya WAN SHAMSUL
HAQ WAN ALIAS..tp dia down to earth nyer org w/pon time tuh
siri JEJAK RASUL tgh top giler..aku tabik kat ko Sham!

4. SEWAKTU GROUP
group aku ni tk penah overshadow group lain..kami relak jer..tk
de kecoh2..wat hal memasing..ukhwah tu mmg le kuat..nobody can
touch us..kiranya kitaorg nih nmpk je cam tk de kt dlm kelas..
but silence still can kill..sb group aku ramai jd majoriti klass
kami pegang muahahahah...pulak tuh aku jd penolong kelas n
wakil kelas 5VK di asrama so, tk bleh le mengado2 gan kitaorg
w/pon diorg hebat..sb they turn to us bile ade prob heheheh..
kuasa VETO!

huh, itu le serba sedikit sejarah or maybe kenangan silam aku mase skolah menengah di setapak, kl..1/2 of the class tk lari dr bidang masakan..cuma aku n sesetangah je, tetiba tuko haluan..mungkin reseki kami blum di bidang itu..siapa tahu satu hari nnt aku bleh bukak restoran..itu mmg impian n usaha aku..utk memiliki my own restoran..aku suka masak n mkn..so, kalu ade kedai ari2 leh mkn free...mungkin badan pon dh mcm syanie heheheh...

No comments: