January 26, 2005


dream world of zurisha...
Zurisha Dream


Emmm...blk cuti pon masih in the holiday mood...hehehhe...korang pon gitu gak ek?..bagus..baguss..sesama ler kite..lgpon 2 weeks more nk cuti raye cine lak..this coming 1hb Feb cuti ari wilayah yeyeyeyeyey,cuti lg..jd mood cuti ler till this mac heheheh..aku pon mmg tk de idea nk tepek kt sini..paham2 jer le pah oit!

bkn senang nk carik idea kasi korang bace..sb kene le tapis dulu..ade gak yg sensored..heheheh...biase le beb,heart desire!..cuti raye aji aku tk bz sgt...sb tk meriah cam aidilfitri..lainler kt kelantan or terengganu, meriah dek non..memanjang ade je korban...thn ni, tk dpt daging korban..tk tau ler mengapa..cuba abah je sibuk tulung org melapah daging..argh, tk kisah ler..dpt or idok up to reseki..so,abah beli je ler daging kt pasar basah n soh aku wat rendang..thn ni kami wat lemang lebey skit sb 'anto lemang' dh blk..ADAM!!..dia mmg anto kpd segala jenis masakan berpulut..so, sgt ler rajin membakar lemang gan Oya..aku rase dekat 4 batang gak ler dia blasah lemang tuh sorang2..aku sronok jer nengok mamat tuh mkn..berselera!

rendang yg dekat 2 kilo tuh pon licin..family mmg dh tau kegilaan Adam dgn pulut so mmg kitaorg akan beli extra that thing kalu dia blk bercuti..teruk arr bini dia sok..ari2 mkn lemang heehhehe...Oya skang ni resah gelisah tk de keje..tanam anggur dgn jayanya..kecian lak aku nengok dia..sb aku pon penah rase cam dia...dulu2 sblm dpt keje..rasa cam biawah idup je sb abah dok tanggung smua..suppose as anak kita yg beri duit..tp aku ckp ngan dia..tawakal je lah..tk de arinih mungkin bsk..lgpon dia ade degree so tk kisah le..janji jgn memilih beb..kalu tk melepas le..zaman moden nih dh ramai sgt graduate ppl around..if u late, somebody will grab the opportunity..byk songeh sgt or memilih keje..bg ppuan tunggu je le org minang..kalu lelaki kutip je ler besi2 burok wat jual..simpan duit..utk idup..skang nih smua kene berdikari..tk usaha, tk jaya ler!

Otak aku semakin penin..memcm mende nk wat dlm tempoh nih..color pon tk decide lg..rasa cam lmbt lg..tp bdk2 umah terutama yati dh bising2 marah kt aku..iyo ler slumber jek..tk gopoh-gapah pon..cemaner nk beli brg kalu aku tk decide or wat perancangan lg yati oit?..hehehee..entahler..kalu settle mende alah nih, lega gak pikiran nih..byk ati aku kene pueh kan..toke TZM, family aku, family dia n etc..etc..etc...aku rase mungkin start beli brg this mac..ade gak mase nk plan lg...plan? memanjang plan, takot tk jd ler plak kan chik min?!

skang nih badan makin berisi..ati senang le katakan..tk tau ler nk wat cemaner lg..skang tgh mkn diet plan..RM85 for 15 ari..turun skit sgt..pastu naik blk time cuti..sb mkn daging..cant stand tau sb menu sodap2 belaka..sapa yg bley tolak? iman aku mmg nipis setipis kulit bawang hehehhe....cemaner le nk kurus dlm masa 4 bln? bile aku ckp gan toke TZM tuh, dia kate kurus sikit udahler..tp masalah skang..tk kurus2..warghhhhhhh, buhsan!!!



lg 2 minggu, bertambah ler ahli kelab mak dara kan chik min hehehhe..!!

No comments: