January 10, 2005

Yessss...Yessssss....Yesssss!!!

Yesss...yessss..aku menang!

akhirnya konfrontasi nih, aku telah beroleh kemenangan....hehehhe..yes..yes aku menang!..ok-ok chik kuntum, 2-2 menang..aku menang..toke TZM tuh pon menang gak..tk de yg kalah bila melibatkan perasaan, toi tak aya?..nasib baik ler tk berlanjutan..kalu tk, tk kawen ler kami kan..kan..kan..hehehehhe..cemaner bleh berbaik?...oh, toke TZM tuh guna org tgh..bijak..bijak!

Sprt biase, setiap hari jumaat aku kene teman dia main futsal kt balakong..sejak dh jd tunang nih....jd,bini salah sorg team office dia sms kat aku ajak pg sekali sebgi teman..iyola, smua lelaki kan?..plak tuh kalu time diorg main, budak ni nk berborak gan sape..dh ler dia jenis kecoh2 skit orgnyer..biase le ppuan...so, ajj ler aku g sekali..aku pon memula wat jual mahal ler skit..menolak atas alasan toke TZM tuh tk invite aku..betoi ler..tkkan nk terhegeh2..org tk jemput..sebenonya..sblm tuh aku mmg nk kasi sms kt dia..nk mengaku kalah ler..sb bdk2 umah dok kauseling aku nih..buhsan ler aku dengor n termakan pujuk..tp kalu dh jodoh, tk kemana..sms dr bini team office dia smpi..tk lama kendian, sms dia lak smpi..pe lg, aku pon senyum smpi tinga ler..akekekekekekke..rindu siottt!..kejadian elektrik umah aku asik2 dok lip lap-lip lap..menyebbkan bdk umah paksa aku mengalah..toke TZM tuh keje bhgn elektrical nih, jd soh ler dia tgk pe2 yg patut..ni semua gara2 mesin jahit chik kuntum..terlebih power n give effect to our power house eletrik..kapasiti dia terover lebih....tp wat aku terharu sgt tuh bile aku anto sms soh dia tgk kan masalah kt powerhouse ...ini jwb nyer:

"jgn sentuh pe2, maybe danger..tp kalau dh gelap..hidupkan lilin supaya dpt menerangi..jap lg abg smpi"

lilin mmg trademark bg aku n toke TZM ..byk makna tersurat n tersirat kt mende alah tuh..semoga kehidupan kami kelak diterangi sinaran 'lilin' yg membahagiakan dan membawa berkat!


bile tgk aku dok senyum simpol tuh..bdk2 umah terutama chik kuntum tk abeh2 perli aku..tp aku wat badak jer ler..sb rindu..sgt gan dia..tp sb ego, aku tahan jer ler....5 hari tk de pe2..tentu ler rindu..aku tk kisah kalu tk jumper or dgr sore tp kalu tk msg..mmg jiwa aku bleh mati tau...jd mlm tuh aku temankan ler...kecoh gak berborak gan si Liza nih..(bini kwn toke TZM)...dia nk sgt tgk gambo aku bertunang tempoh hari..so, aku kasi ler....1st time jumpe after fighting nih lain mcm jer..cam bru kenal dulu2..senyap..dok pon jauh jer..tk byk ckp..kontrol memasing nyer perasaan..tp hanya ALLAH yg tahu..geram aku nengok dia siottt!..rasa cam nk hug ingga crush..melted n become 1..heheheh.....abeh futsal..reramai g supper kt restoran YUS..itu mmg tmpt favorite group diorg..segan aku bile smua officemate dia nengok gambo tunang aku heheheheh..sb aku tk jelita ler aku segan..kalu jelita mmg aku dh tempek kt majalah Mangga or URTV..:P

abeh mkn Toke TZM tuh anto blk..pon tk ckp byk..aku ikut jer ler rentak dia..dh jumpe pon dh kira ok..so, let the nature flow..mlm sabtu tuh aku dpt sms dr dia..ajk kuar n bincang kan this problem..i'm glad he take the inisiative..if not, maybe..it ended badly..siap tanya, perasaan dh ok ker?..aku pon jwb ler..kalu tk ok, aku tk ikut dia g futsal or kuar ahad nih..so, ptg tuh kami clear the water..kesimpulannya, 2-2 salah!..tp alhamdullilah bley settle..sukenya aku!

"i love u till the ocean went dry..i love u till the wind cant reach the sky..i love u till the day i die!, i promise!"

No comments: