January 12, 2005


Nie pun sama..tentu minum susu ibu kan..kan..kan..geramnya!!!
Zurisha Dream

I want one of my own too..

cOOOOOOmelnya....isk..isk..kalu dpt tentu peluk kemas2..pastu romen kasi merah2 pp baby tuh..geramnyer!..bila tgk anak org nih, rasa kepingin nk baby tp bile nengok diaorg meragam..woit, tk sanggup heheheh..nk2 time diorg demam or nk tumbuh gg..fuyoooo, senak otak dgr nangis tk abeh2..

aku mmg suke baby..sb nyer?..bkn sb gatai sgt nk kawen ek chik min..tp sejak kecil dh jd tugas aku utk jaga adik2...dr diorg baby lg..aku dh tulung mak jaga diorg..kira2 diorg tuh besor gan ayo tangan aku ler...setakat kene kencing or basuh 'shit' tuh..dh perkara biase..yg benggang nya, w/pun diorg salah tp sebg kakak aku gak yg kene tanggung...heheheheh..but seronok jaga budak2 especially babies..satu miracle!

Kulit yg gebu..bau bedak baby..senyuman yg terukir even tk de gg..gelak or nangis tuh, special benor soundnyer...sb tuh aku geram sgt gan anak sepupu2 aku...tk terkecualli anak sedara chik kuntum...geram..montel sgt mereka nih..sedap nk uli2 cam roti canai heheheh...enaknya di makan begitu saje!

Anak sendiri?..entahlah...insyaAllah...kalu ade reseki aku kawen..ade lah..kalu tk de reseki..aku culik je ler ank2 housemate aku tuh nnt hehehhehehe..jgn mare ek..kidnap wat bdk suruhan kt umah hehehhehe...toke TZM tuh tk merancang..kalu ade reseki, dia mmg mahu cepat..aku je ler yg bimbang...kot2 tk bley kasi...org ppuan nih..byk 'masalah'bile dh kawen...

Apa aku merapu arinih ek?..kepingin sgt nk baby ker? heheheh..entahlah, sejak chik kuntum paste gambo baby kt blog dia..aku rindu gan anak2 sepupu aku kt kampung tuh, dh lama tk 'manja-manja' kan diaorg!


'cemaner ler RUPE anak aku tuh nnt ek?..mintak2 nyer cam baby dlm gambo nih ler...'

No comments: