January 06, 2005

Rajuk Asmara

Aku salah?
Kau salah?
Atau dua-dua yang bersalah?
Binggung, keliru dan pilu
Saat kita berjauhan hanya kau
Dalam fikiran aku kini..

Aku cuba membina semangat
Agar tidak kalah dengan rajukmu
Aku cuba membina gembira
Agar tidak sasau dengan rajukmu
Aku cuba membina cekal
Agar tidak keliru dengan rajukmu
Semua aku lakukan mengikut naluri
Seorang perempuan...

Saat manis perhubungan kini
Sudah ku rasa pahitnya
Yang terindah hanya sementara
Kelemahan aku adalah keegoanmu
Kini menjadi satu

Rupa-rupanya ini adalah ujian
Yang Maha Esa supaya aku dan kau
Sedar..perhubungan ini bukan pada
Kita kuasanya..
Semuanya di tentukan Yang Esa
Kalau ada jodoh tak ke mana...

Kau merajuk?
Aku merajuk?
Atau dua-dua yang merajuk?
Sakitnya hati diperlakukan begini
Seharusnya kau sedar salahmu
Seharusnya aku mengalah dengan sikapmu
Tapi kelemahanku adalah keegoanmu
Kalau ada jodoh tak ke mana, bersabarla


'kita tengok sape yg menang..aku atau toke TZM tuh'

No comments: