January 03, 2005

HAPPY NEW YEARS...MAKE A WISH!!

Pejam celik...sedut n hembus nafas..masuk n kuar toilet..ari2 jumpa abg bas nadi putra...sedar2 dh masuk thn 2005..heran aku, cepat beno mase berlalu..umur pon makin bertambah ler nih..masa aku form 5..lmbt beno nk dewasa tp la nih..tup-tup dh nk masuk 30 thn..iskh..iskh..seram pah!

bermacam2 yg berlaku sepanjang thn lepas..buktinya? eh-eh korang tk bace blog aku ker?..smua dh tertulih dlm blog nih..apa acara tahunan aku heheheh..but this year ade lain ler skit..sb dh naik pangkat..dr BUJANG..insyaAllah, jadi MILIK orang bile cukup masenya nnt(hari ini dalam sejarah)..cukup duit n segalanya la..heheheheh...entahlah!

aku ttp akan tulis blog selagi mood n idea ade..itupon kalu korang sudi nk bace...kalu tk nak, suke ati ler..bkn tuk korang je aku tepek blog nih ari2..tp tok kepuasan diri, toi tk bro?..still i'm raven who touch the sky beb..tk kan ilang nyer..mungkin idea akn bertambah havoc thn ni..sape tau?

aku doakan segala yang baik tuk kita lalui sepanjang tahun baru ini..segala yang buruk jdkan sempadan dan tauladan..segala yang baik jd kan pedoman dan pegangan..manusia tk penah lupa wat salah..tetapi jika kembali ke pangkal jalan..usaha tetap ada utk melalui liku2 idup dgn tabah...dunia skang nih bayo cash...tk de tungu2 lg..tk caye, tanya chik min....

aku mohon ampun dan maaf jika sepanjang thn lepas ade wat salah dlm blog nih...terboco rahsia korang ker..tersebut nama korang ker..tercerita yg tk sepatutnya ker..terkutuk korang ker..ala, itu sekadar bermanja2..menceriakan smua...i love to make fun n be clown around my fren..love is empty without laugh, believe it!

'selamat tahun baru pd smua visiter blog aku nih..thanks for believing in me...'

No comments: